Gå til innhold

kan det være knøttet jeg kjenner???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEO! Ble litt ivrig her! *hehe*..Jeg kjente første gang i uke 13.... Er selv FØRSTEGANGS å irriterer meg litt over annengangs ol. som sier dette ikke er sannsynlig i det hele tatt... For dette er HELT reeelt... Hadde kjent mye rart før dette..men i uke 13 var jeg helt sikker! Var som en lemus-"krampe"..Men den første følelsen kan jo være både boble,sommerfugl ol.....;) Etter uke 16 har jeg både sett og kjent mye spark hver eneste dag...=)

Jeg TROR jeg kjente det en gang tidlig. Men så gikk det flere uker uten at jeg kjente noen ting. Fra uke 18 var jeg HELT sikker på at det er huleboer`n jeg kjenner. (spurte både lege og JM)

-nå har jeg kjent h*n hver dag i et par uker og det er kjempe deilig!

Annonse

Kommer ann på hvor langt nede i magen du kjenner det.. Er enig i at de ikke helt kan vite når vi kjenner noe. Første gang kjente jeg det i uke 15. Nå har jeg kjent det siden uke 9... Og ingen kan få meg til å si noe annet heller.. Så, javisst kan du kjenne det :)

jeg kjente boble i uke 11 var det vel, og samboeren kjente spark utenpå magen sent i tredje mnd , så alt er individuelt. så hvis du tror det er det, så er det nok det. jeg kjente det et par ganger før jeg skjønte at det var den lille. jeg har fremdeles tre mnd igjen..så vår lille har ligget foran alt som er skrevet hele veien.hvsi det har noe å si så er jeg 162 høy og var ganske tynn da jeg ble gravid.

kos deg du! ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...