Gå til innhold

November: Ingen november mammaer i Harstad her???


vinterbaby med vakre Lukas

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei :-)

Joda, her er noen, og i alle fall jeg.

Har termin 14 november og bor i Harstad.

Hadde vært hyggelig å treffe andre som venter i november så her er jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da, jeg bor også i Harstad. Er 27 år år, har en gutt på 6 fra før, å venter en liten gutt 7 november :)

Hvem er så du da Shira1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå igjen !

Er ikke innom sidene hver dag, men her er jeg :-)

Hvem jeg er ? Jo, ei voksen jente på 38 som venter ei lita jente 14 november. Har tre relativt store barn fra før, så selv om jeg kan kalle meg veteran så er det likevel såpass lenge siden sist, at jeg anser meg selv nærmest som førstegangsfødende. Du vet, ny mann, nytt barn osv.

Hvordan står det til med deg og magen da ?

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig da!!! Her er det samme ny mann, store kjærligheten ;)

Magen vokser, jeg traff ei anna jene i dag som også skal ha i begynnelsen av november, å hun var ikke i nærheten så stor-maga som meg, i mine øyne da :)))

Men magen vokser godt her, jeg klager ikke!!

Jeg er hjemmeværende, sykemeldt.. så jeg synes tiden går litt sakte nå ja !!

Hva driver du med om dagene?? Kanskje vi kan ta en kaffe en dag ??

Go natt klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen !

Høres bra ut, det med ny mann og den store kjærligheten:-)

Jeg har også KJEMPESTOR mage synes jeg, og er nok litt plaget med bekkenløsning. Er for tiden 50% sykemeldt, men regner med å bli 100% sykemeldt ved neste legebesøk i slutten av måneden.

Hadde vært koselig å ta en kaffe en dag:-) Vi skulle jo fått med flere som har termin i november.

 

Klæm fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er no hærk med bekkenløsning, håper jeg slipper det!! Men her er det ryggen som plager...

Ja jeg har prøvd lenge å spørre etter fler fra Harstad som skal ha i november nå lenge, men ingen svar ...

så vi får bare fortsette å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen plager skal det vel være med å gå gravid :-)

Skal delta på svangerskapskurs nå i august, så jeg skal høre med ho som kjører kurset om det er mulig å komme i kontakt med de som har termin i november. Måtte ta kurs nå, da mannen er borte på jobb når de kjører kurs nærmere termin.

Du har ikke meldt deg på svangerskapskurs ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jahaaa, nei jeg ble spurt men vil ikke :) hehe, er lit sær der!!

Alle mine venner har barn, å jeg har fra før, så jeg tror ikke jeg gidder no kurs denne gangen!!! Man treffer sine venner å prater om barn hele tiden, jeg skulle gjerne ville truffet vennene mine uten å MÅTTE sitte å prate om barna hele tiden, vil liksom også prate om voksen ting, ja jeg vet ikke om du forstår meg her :))) Jeg forguder unger, det er ikke det!! Men noen ganger vil man liksom prate om andre ting også da :)

hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i grunnen... ofte er det greit å snakke om noe annet enn avføring og grøtsøl...hihi....:-))

Meldte meg på kurset for mannen sin del. Han har ikke barn fra før, så da syns jeg liksom at han fortjener å få med seg også dette. Men, aner ikke åssen slike kurs er for jeg har aldri vært med på det før. Skitt au, sikkert bra for den vordende pappa ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fint av deg, det kan være mye nyttig for den kommende pappaen å få meg seg på disse kursene, å da blir man som regel å komme på kurs sammen med dem som også har termin rundt samtidig som deg :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...