Gå til innhold

Hvor mange er oppe mer enn 1 gang om natten for å amme babyen sin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skriver under her, har vært oppe med henne 2-3 ganger om natta i det siste. I natt har jeg sovet hele natta i strekk(23-06) og pappaen har begynt nattavvenninga igjen...

Snuppa mi er 7 mnd idag. Har ikke vært oppe med henne en eneste natt.

Årsak: Jeg har henne oppi senga sammen med meg. Jeg tror at samsoving fostrer bedre søvn både for store og små

Hun våkner fortsatt og får en skvett når jeg legger meg og på morgenkvisten, men dette går ikke ut over søvn fordi vi nesten ikke våkner

2 - 5 ganger hver eneste bidige natt. Og han er født i oktober i fjor.

Du er med andre ord ikke alene =)

Men jeg mater han, så sovner han med en gang, da.

Likevel, det meste jeg har sovet i et strekk siden fødselen er maks 4 timer.

Kaller det "power nap" for at jeg skal føle meg litt bedre ;o)

Han våkner mellom 5 og 6 hver morgen. Så her har vi fått en morgenfugl. Igjen!

Av 6 barn har jeg kun hatt en eneste "sovedukke"....

Annonse

Skriver meg på her jeg også! Han er straks 7 mnd, og jeg har ikke sovet en natt gjennom siden han ble født.. Har blitt litt bedre de siste nettene. NÅ er det bare to ganger etter jeg selv har lagt meg.. Men det har vært både 3-4og5 hele tiden før det...

Annonse

4-5 ganger minst! er sliiiten !

har han sammen med meg om natta nå for å slippe ryggproblemer:)

men jeg elsker at han enda vil ha pupp,hadde fire brystbetennelser på to mnd i vinter og ammer gutten med ene puppen nå på 4 mnd.. supert at vi enda greier det!

jeg er oppe iallefall 2 ganger... syns hun sover bra på kvelden..kan sovne i 8 tiden..og våkner av og til da ikke før kl 3..det syns jeg er hærlig..men skulle jo ønske hun våknet i tolv tiden og sov til 6...hehe... men men....er på slutten av natten at hun tuller.... kan våkne 4, 5 og 6 liksom.....utrolig kjedelig..men som oftes så sover hun mens hun får mat..... i begynnelsen så våknet hun helt..og da tok det gjerne en time eller to for å få henne til å sovne igjen....det var slitsomt..men det skjer omtrent aldri nå lenger (1-2 ganger de siste to mnd tror jeg....hun er 3 mnd om en uke...)

Jeg er oppe 3 ganger pr natt enda!Og lillegutt er straks 8 mnd!

Jeg er utrolig lei av lite nattesøvn,og det er kosen han våkner for,ikke melka...Så nå prøver vi å vende han av med kosingen.Så får vi se om melka også kuttes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...