Kjerringhelvetet <3 Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Jeg får flere meldinger hver dag, gjerne fra de samme personene hele tiden, der de spør om jeg har født enda. Og dette er folk som VET at de kommer til å bli varslet når ting begynner å skje. Familien lar oss være i fred, men en del venner og bekjente, maser som besatt! Blir litt stressa. Flere som har det slik?
Englefjas Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Nei, heldigvis har jeg ikke så mange venner. Haha.
mamma til fire små Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 maser ikke akkurat, men noen sender meldinger og spør om jeg fortsatt går og ruger, eller om det går bra, eller om jeg kanskje har hatt noen tegn til at fødsel nærmer seg snart. ingen som har spurt om jeg har født direkte, men kjenner jeg blir stresset likevel, selv om jeg vet at de bare mener det godt. er vel for å vise sin interesse at de spør. men skal innrømme at jeg kommer til å bli veeeldig stressa hvis jeg må gå overtid, og folk begynner å spørre:)
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Min søster har begynt å hoppe i taket hvis jeg eller samboer ringer henne, hun tror med en gang at fødselen er igang....Ellers så får jeg kanskje litt hyppigere mld fra forskjellig folk som lurer på hvordan det går... Men mest stressa blir jeg nok av meg selv, for jeg har så lyst å føde!! Er rett og slett møkk lei!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 lurer litt inn her jeg fra bli gravid.... blir du like stresset om du folk spør om bare : "hvordan går det"? Bare litt greit å vite mtp mine venninner.... selv brydde jeg meg ikke når jeg ventet...men så kom pjokken ei stund før tiden også.....
jakm80 Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 OFF, nå fikk jeg dårlig samvittighet!! : ) Har mast noe forferdelig på venninnene mine som har ventet de siste dagene, skal ta meg sammen!! Har ikke tenkt på at det kan stresse, men man blir så nysgjerrig og spent på deres vegne. Men får smøre meg med tålmodighet videre : )
Stratos med 3 barn Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 Nei her er det enda et par uker igjen, så ingen maser enda, MEN min mor får litt dilla hver gang jeg ikke tar tlf MED EN GANG og hun ringer gjerne hver dag for å høre hvordan det står til sånn generelt ) Hønemor forblir man tydeligvis for allltid!
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2006 Hvis folk spør hvordan det går, er det selvsagt bare hyggelig. Men "Åååh, har du ikke født ENDA?! " eller "Kommer det ikke noen baby snart?" når det fortsatt er to uker igjen til termin, er faktisk litt stressende. Hehe.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 29. juli 2006 #9 Skrevet 29. juli 2006 Jaaaa jeg har det sånn, og det er slitsomt....Når går jeg på overtid også, så jeg venter minst like mye selv....*sukk* Vet de bare bryr seg om meg, men det blir litt mye.... Håper han kommer snart jeg....
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 29. juli 2006 #10 Skrevet 29. juli 2006 Ja blir nok en del mas ja.....men er heldigvis mest på sms. Sist (for 7 år siden) var det mye telef (jeg gikk da 12 dg over) å ble fryktelig stressan av å måtte forklare mange ganger for dagen hvordan ting lå an,ville helst bare ha fred og ro og heller fortelle og forklare i ettertid. Synest det er lettere å forholde seg til smser,selv om det kan være litt pes det oxo....har 2 dg igjen enda da,så håper jeg slipper telefon stresset denne gangen.....skal til vurdering mandag så da kan jo alt være over snart....håpe håpe :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. juli 2006 #11 Skrevet 29. juli 2006 Jeg er en uke over og får noen sms'er, men de er bare hyggelige. Det virker som om folk tenker seg litt om før de sender mld, så det står stor sett bare: "Hvordan går det med deg? Tenker masse på dere!" osv. Og det er jo egentlig bare hyggelig. Skjønner godt at det er irriterende med de som etterlyser babyen, de må da skjønne at de får vite det når den kommer ut!!! Trodde farmor kom til å være sånn, men hun ringer bare innimellom og spør hvordan det går og sier at hun og farfar tenker på oss og ber for oss (!). De har antagelig litt bedre kontakter "der oppe" enn oss så det er jo kjempefint!! ;-D
*Luna å Thea sin mamma* Skrevet 29. juli 2006 #12 Skrevet 29. juli 2006 Forstår ikke folk at man sier ifra når det største i verden har skjedd?!!?! Ikke akkurat som om man glemer det!=) Hater masete mennesker generellt, å SPESIELT nå=)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #13 Skrevet 29. juli 2006 Har begynt å si at jeg slettes ikke er gravid... har bare spist litt for mye.. hehe.. og hvis de vil spørre mer og trøste fordi en måned til ikke er så lenge så sier jeg at å gravid slettes ikke er no stas. Da kommer som regel en hel historie med vedkommendes historie... da lukker jeg ørene og sier hmm og åja..
Karoline's*mamma Skrevet 29. juli 2006 #14 Skrevet 29. juli 2006 Folk har enno ikkje begynt å mase så veldig, men så er det nesten 1 mnd igjen til termin. Alt maset var nesten det verste med å gå overtida forrige gang. Kommentarar som "har du ikkje fødd enno" og "oi, er du her forsatt" er kiipt når du er over termin og ventar sjølv. Sms er jo egentlig greit synast eg, men må folk alltid kommentere magen!?! No er det meir kommentarar som "stakkars deg i varmen". Er faktisk ikkje varmen som er det verste. Synast det er topp å sitte på stranda heile dagen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå