Gå til innhold

Juni: et himla temperament ..

Anbefalte innlegg

har min sønn fått...eller han har vel alltid hatt det,men i løpet av ferien har det utviklet seg...Han kan bli sååå sinna... Feks hvis han holder i ei leke, og jeg må låne den leken et øyeblikk for å feks ta han ut av vogna, så hyler han verre...og hvis han sitter på gulvet og det ikke går helt som han vil, så kaster han seg bakover og smeller hodet i gulvet... Flere som har slike temperamentsfulle barn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5754525-juni-et-himla-temperament/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er slik her også, sneipen har tydeligvis funnet ut at han faktisk har egne meninger. Hmmm, og de er sterke, disse meningene hans. I tillegg blir han fryktelig sint dersom han ikke får til det han holder på med. Puttekassen osv får gjennomgå til tider :-). Tenker det er positivt med sterke meninger og litt temperament, men hui, så slitsomt til tider...

Tenker som sånn, at det er viktig at ikke jeg også hisser meg opp for mye. Blir streng i stemmen min, og veldig bestemt og gjennomfører det jeg hadde tenkt til, som han protesterer på. Og høye hylelyder mens han venter på maten, reagerer jeg overhode ikke på. Men med èn gang han lager vanlig lyd, så får han positive svar. Så går det seg vel til etterhvert...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...