Gå til innhold

I dag har jeg TERMIN!!! Helt utrolig at....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...den lange ventetiden snart er over ;-).

Skjønt den lille prinsessa i magen har enda ikke gitt noen klare tegn på at hun vil ut. Men hun kommer vel når hun er klar ;-).

Har hatt mensmurringer og mye nedpress den siste uka, men that's that :-(((.

Send meg litt fødestøv.

Hvordan står det til med dere andre som er rundt termin??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin i dag jeg også!!!!! :D

Men ingen klare tegn her heller... Nedpress, stikking, mageknip, mensmurringer til og fra de siste ukene igrunn. Men ingen slimpropp, ikke noe vann som har gått, ingen rier, ingenting. Men håper intenst at noe skal skje denne helgen!!!!

Trenger litt fødestøv jeg også!!

Skrevet

Hei.

Dette er som å lese om meg selv her....sjønt i dag kommer murringene regelmessig 10 min mellom nå,men de er så svake så er vel bare falske rier enda.....men er jo lov å håpe,de går faktisk ikke vekk når jeg reiser meg å går,det gjorde de før,hvordan er det med deg? Kan det være et godt tegn tro? ... 2 dg igjen til min termin da......

Masse lykke til til deg,vet ikke hvor mye fødestøv jeg ser meg råd å sende bort,men litt skal du få hi hi.....

Klemmer fra

Skrevet

Hvordan går det med Tasselusken og Mumi i dag da?? Noen fremgang i fødsel?

For meg passer beskrivelsen fra i går fortsatt. Dessverre. Men på en måte føler jeg at noe snart vil skje allikevel ;-)... så får vi se...

Skrevet

Hei igjen!

4 dager igjen, og ingen tydelige tegn til fødsel her heller ennå!

Skrevet

Ingen fremgang her nei. Får mensmurringer og mageknip om natten, så sover veldig dårlig. Men det forsvinner utpå morgenkvisten. Håper likevel det er et lite tegn...

Masse lykke til til dere også! Kan dele bittebittelitt fødestøv ******

Skrevet

Enda en dag nærmere nå:) Hva er vel 13 dager, og det er jo maks. Snart har du jenta di i armene, tenk så kos. Du får prøve å kose deg og slappe av som best mulig disse siste dagene. Lykke til med forestående fødsel!

Skrevet

Tasselusken: Ja, la oss dele litt fødestøv ;-).

Jeg har endel mensmurringer som kommer og går i styrke. Synes faktisk jeg har mye mindre i dag enn i går. I tillegg blander jeg det litt sammen med at jeg har endel tarmsmerter. Har følt meg skikkelig kvalm og uggen siden i går ettermiddag.

Molait: Nei, 13 dager er jo egentlig ikke så lenge, men akkurat nå virker det som en evighet ;-). Men det er utrolig å tenke på at jeg snart vil møte den lille babyen min ;-)))))))....

Skrevet

Hei cat og mini

Det stagnerte helt her i går,men i morgen skal jeg opp på ny vurdering på igangsetting,håper det har modnet litt da....

Er helt enig med det du sier,13 dg føles lenge nå når vi er tung,lei og utolmodig....

Masse lykke til med deg da ;-)

Klem fra

Skrevet

Mumi: Hvordan gikk det på din nye vurdering i dag??

Hva med dere andre?

Ingenting nytt her. Kanskje prøver jeg snart brystvortestimulering selv om jeg i utgangspunktet synes det er noe tull...

Skrevet

Hei igjen cat og mini

Jeg var bare litt moden,ble strippa og har en del kynnere og sterkt ned press nå,skal inn til ny vurdering på ons visst ingenting skjer i mellomtiden.....hååååååååååper på det da....

Hvordan går det med deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...