Gjest Skrevet 29. juli 2006 #1 Del Skrevet 29. juli 2006 så glad,testet meg nettopp,POSITIV!!!!! Mistet i januar,startet p pillen rett etterpå.Sluttet for en måned siden og tror du jaggu meg ikke at jeg er blitt gravid!!!Snakk og fulltreff,og enda mere gøy jeg gifter meg i august!! Sååååååååå glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamman:) Skrevet 29. juli 2006 #2 Del Skrevet 29. juli 2006 Å så gøy:) grattis i bøtter å spann:) med både baby & bryllup.... Morro det er flere som skal ha nr 3;) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juli 2006 #3 Del Skrevet 29. juli 2006 Ja ikke sant,dette blir en skikkelig attpåklatt, de andre to jeg har en jente på 12 og en gutt på 9.Hun har mast nå i lengre tid at hun vil ha en lillesøster,ingen garanti for det da men..heheh. Håper alt går fint denne gangen, mistet iuke 12 i januar,ikke særlig gøy..krysser fingrer og tær!! klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marion skal få søsken! :) Skrevet 29. juli 2006 #4 Del Skrevet 29. juli 2006 Gratulerer så mye!!! Krysser fingre og tær for deg ;0) Lykke til med bryllup og beby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå