Gå til innhold

Søvnproblemer!


gårdetann

Anbefalte innlegg

Jeg har i over en uke nå kun sovet tilsammen et par timer. Jeg holder det ikke ut lenger! Har ingen forklaring på hvorfor jeg ikke får sove, er jo så trøtt så trøtt. Og siden jeg er gravid kan jeg jo ikke ta sovetabeletter. Hjelp meg! Noen som har tips til hva som kan få meg til å sove? Er helt utslitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det slik sist gang jeg, og håper jeg slipper det denne gangen. Sist gang fikk jeg sykemelding til slutt med beskjed av legen å bare gjøre kjekke ting og få tankene bort fra søvnproblemene. Og det hjalp faktisk. Mine tips er (som hjalp meg) er å ikke sove på dagen, samme hvor trøtt en er, gå masse turer og vær mye ute i frisk luft, ikke spise sukker, stå opp om natten hvis du ikke får sove og heller les en bok eller se en film eller noe, og så gå tilbake til senga. Legen sa til meg at kroppen sovner til slutt, så ikke stress med det:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sliter også masse med dette! sover kanskje 3-4 timer om natta frem til jeg må opp på do så får jeg ikke sove igjen:( og jeg er 12+4, håper det blir bedre etterhvert, skjer nok mye med kroppen vår og vi er kanskje ekstra spente og har mye å tenke på! ikke vet jeg men jeg gleder meg hvertfall til den dagen jeg kan si jeg er uthvilt etter en hel natts søvn, hvis det noen gang skjer igjen:) kanskje det er kroppen som driver å venner seg til mindre søvn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...