Kris. Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 som har mensen som liksom aldri kommer i gang helt.. Pleierå ha 26 dager sykluss, er på dag 28 nå... fikk litt blod når jeg tøtket meg på tordag, litt i går og ingen ting idag... har forsatt til gode at noe kommer på bindet!!! Ikke lett å regne på syklusen sin da...... vet ikke om jeg skal registrere mensen på babycopen en gang.. Jeg er ikke gravid, hva skjer?? skjedd før også.... Noen andre.....
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Huff, det er ikke lett med den tanta! Jeg har vært uten tr i ett år jeg, fikk den igjen ved hjelp av provera! Hvis du tar deg en tur til legen, kan det hende du får provera e.l vet den kan brukes til å "fikse" på uregelmessig mens og rotete sykluser..
milva76 Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Mido! Har du prøvd lenger enn 1 måned siden du har gått på provera? Kom tr tilbake i bra syklus da?
Kris. Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2006 Hva er Provera??? Jeg har eggløsning i følge babycopen, temp stigning hver måned... men mensen har vært rar til tider, blør veldig lite... jeg hadde MA i juni, men mensen har vært regelmessig etter det også. kanskje jeg skal gå til en gynekolog, vært prøver siden aug med nr. 2... det tok 9 måneder før den satt, men det varte kun i 9 uker...;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå