Gjest Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Har testet negativ hele uka og hadde ikke store forhåpninger da jeg tok med ei urinprøve til legen...men jaggu ble den positiv, gitt !!! Er helt i lykkeland her nå :-) HAdde nok lite hcg i kroppen, selv om jeg er nå 10 dager over IKM !!!! Trodde ikke det tok så lang tid :-) Men nå er den der - min lille elskede spire - håper den klamrer seg GODT fast, slik at vi kan bli bedre kjent i mars en gang :-) Masse babystøv overbringes herved !!!! Klem, TussiLussi
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Hei Tussi Lussi Så flott at du endelig fikk en bekreftelse!Gratulerer med spire i magen,og masse lykke til med svangerskapet!Stell pent med deg selv og nyt hemmeligheten!Klem fra vilsågjerne.
martine68 Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Så flott da TussiLussi. Kos deg med den lille spiren og ta godt vare på deg selv. klem fra
nicco Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Bare en ting å si: gratulerer!! Du sniker litt i køen, men du er tilgitt! Håper alt går bra og at du kan puste litt babystøv på oss andre.
aten Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Så flott! Gratulerer og lykke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå