Gå til innhold

kan man få utslett av å være gravid?


Serinde

Anbefalte innlegg

Tok en posititv graviditetstest i dag:o) De siste 14 dagene ( altså siden eggløsning og befruktning) har jeg fått et økende rødt utslett over hele kroppen. Utslettet er på det største på størrelse med en ert og er flassete og tørt, men det klør ikke, og jeg har heller ikke vært syk. Mesteparten sitter på bryst, mage og rygg. Har lest om meslinger, røde hunder og vannkopper og det er ingenting som tyder på at det er noen av disse sykdommene. Min mann og datter på 18 mnd har ikke utslett. Kan det være hormonutslett eller noe slikt? Hva tror dere? Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk utslett i forrige svangerskap, men det var langt ut i graviditeten. Da var det nok leveren som ikke klarte å skille ut avfallstoffene skikkelig og jeg tok et leverrensende middel kjøpt på helsekosten etter anbefaling fra jordmor. Det hjalp. Jeg hadde det spesielt nedover lårene og det klødde. Du har nok noe annet. Spør jordmor du, så du ikke får feil råd i forhold til tilstanden din. Hormonutslett høres ut som et godt tips.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...