Gå til innhold

Bobler over av glede

tyty

Anbefalte innlegg

Heia på deia. Er 37 år og førstegongsfødande. Og slettes ikkje så langt komen heller, startar på 6. veka no komande mandag, i fylgje terminkalkulator. Syns vi som er "gravid i moden alder" er litt mindre aktive enn dei yngre, når det gjeld nye innlegg. Kikar like spent inn kvar dag, for å sjå om det er noko nytt her...Sjølv boblar eg over av glede...vaknar med bursdagsfølelse kvar morgon enda...men det er jo så tidlig at det ikkje er direkte politisk korrekt å gå ut og forkynne mi glede for alle og einkvar enda....Berre dei aller nærmaste har fått vite. Så no forkynner eg litt her i staden.

*smile*

Fortsetter under...

Gratulerer så forferdelig mye!!! Jeg er på vei med min andre, og vet litt mer denne gangen, men spenningen er kjempestor og vi har ikke fortalt det til noen enda. Vel, jeg har sagt det til en god kollega, da det har en del å si for min deltagelse der fremover, men hun er herlig og forteller det ikke videre. Begynte på min 6. uke i dag. Jeg har en gutt på tre fra før, og håper at jeg kan bli like glad i neste som jeg er i han. Men det kan ikke bære mulig egentlig, for som jeg elsker den ungen! Han fortjener et søsken, og så bortskjemt som han er, trenger han et også. Jeg gleder meg skikkelig til et nytt lite nurk!!! Etter fem grav.tester må jeg jo innse at det nok er noe på vei! Blir nok like glad i neste mann... Blir 36 i november og fikk masse info på BiM sidene sist gang, dessuten har en behov for å fortelle det til noen. Deilig at graviditeten er i gang!

Lykke til!

GRATULERER GARTULERER begge 2.

Jeg forstår at man har lyst til å fortelle det til hele verden. Jeg er 12+2 uker på vei med nr 2. Har en datter på 10 år fra før. 3 spontanabortet før og etter henne. Men denne gangen ser det ut til å gå vår vei. Jeg fortalte min mamma og datter da jeg var 6 uker. 2 venninner fikk vite i uke 6 og 9. Ellers så har jeg ikke sakt det til noen ennå. Magen har begynt å vokse alt, så når jag ikke har vide t-shirt på så syns magen. Jeg velger å vente med å fortelle flere til DUO-testen foreligger. Tok blodprøvene på mandag, og skal på ultralyd og måle nakkefold på onsdag. Spennende dager i møte. men har en god følelse på at barnet er friskt.

Lykke til begge to. Jeg bos i oslo-distriktet. hvor bor dere?

Siv, hva er DUO-test? Er det noe nytt, eller husker jeg bare dårlig fra 3 år tilbake?

Så flott at det ser ut til å gå bra med deg denne gangen. Jeg har heldigvis aldri opplevet abort, og kan bare forestille meg alle topper og daler av forhåpninger som du må ha hatt. 12+2 da begynner det vel å bli sikrere må en tro! ;-) Vi krysser fingre!

Jeg bor i Vestfold.

Bur på Møre c",)

Hadde en spontanabort i vår, så er innimellom litt smånervøs. Men føler meg annleis no enn den gongen. Friskare på ein måte :o)

Må ta meg saman for ikkje å berre springe inn på alle butikkar med babyutstyr for å kike og ta på...er så kjekt!! Bra vi har internett gitt! Der får ein litt utløp for galskapen...

Lykke til du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...