Gå til innhold

Lurer på om jeg skal trekke meg fra hele babygreia....:-(

Anbefalte innlegg

Sist jeg ble gravid, var jeg ikke mange ukene på vei da et ungt familiemedlem måtte forlate oss... nå ligger et annet -ikke akkurat for døden-men heller ikke langt borte....

Er redd at dette familimedlemmet må "bøte med livet" dersom jeg blir gravid.... skjer det så tør jeg garanter ikke bli gravid igjen....da er det slutt med barn for min del....

uff....alle disse tankene som oppstår....

vet jo at jeg kan ikke kontrollere døden, men tenk........om.........hvis......at.....

vet jo at døden inntreffer alle en eller annen gang...men man har liksom likevel ingen å miste.......

men, uansett så tror jeg ikke det er sjanse denne mnd uansett... håper vedkommende er blir mirakuløst frisk i løpet av neste mnd.....

'ethjertesukk fra meg en mørk og varm julinatt!*

Fortsetter under...

Ikke tenk slik...

DU har ingen innvirkning på liv og død!!!!

Skjønner jo det må være vanskelig, men dine valg har ikke noe og si i slike sammenheng....

Huff føler så med deg, skjønner du har det vanskelig, men du må sette din lykke først, og heller bli sint på helsevesenet, lege, Gud, den personen som er død eller universet, DU hbestemmer ikke over liv og død, det eneste du kan gjøre er og ta annsvar for din egen lykke"!!""""!!!

Huff...vet at det er vanskelig når sånt skjer!

Men er enig med 2beibei her!

Prøv å leve som før, så skal du se at det går bra til slutt!

Det er en menign med alt her i livet!!

Selv om det ikke alltid virker sånn..

*klemmer*

takk for oppløftende ord...sitter her med tårene i øyene så jeg nesten ikke ser tastaturet.......

har enda ikke bestemt meg enda, men det er 3 dager siden kalkulert el så jeg har ca 28 dager på å bestemme meg....

huffda... *klem* sjønner deg godt jeg! Da jeg var gravid sit, mistet jeg to familiemedlemmer og en av mine beste venninner i 3 forskjellige ulykker, og mitt søskenebarn og gode venninne fikk kreft. Tenkte også som deg... "hvis jeg hadde vist at jeg måtte ofre så mange, hadde jeg ikke beholdt barnet, eller blitt gravid!" Visste selv at det var helt teit å tenke sånn, men jeg gjorde det selv om fornuften sa noe annet.. Det er da trøstende uttrykk som "noen må dø for at andre skal fødes" ikke akkurat er trøstende! Det ER teit å tenke sånn! Prøv å la være... *klem* man kanskje du kan da en pause neste periode og vente og se? Hvis du vet du kommer til å føle at det er "din skyld" dersom det ikke går bra, kommer det til å bli ekstra stressende, og det er kanskje verdt å vente en periode ekstra for å forhindre disse følelsene?

Håper det går bra med deg og familiemedlemmet ditt også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...