Gå til innhold

Frustrert over folka inne på 1.trimestret...

Gjest

Anbefalte innlegg

Gidder ikke å være innpå dæ lengre jeg. Det er bare skit-kasting og hakking på folk. Blir jo deprimert av å lese alle innleggene der inne!

Om det ikke handler om MA el SA, så er det om hva man kan dø av å spise. Kommenterer jeg noe, er det nesten så jeg får "juling" tilbake. Trodde man kunne dele erfaringer etc. innpå her jeg, men det er jo bare negative ting innpå der... Mister nesten lysten på baby når man ser hva de skriver. Er du ikke kvalm en dag, har plutselig mistet. Sier de hvertfall...

Sorry hvis dere på noen måte føler dere truffet, men måtte bare få ut det! Kan jo ikke si det på 1.trimester forumet, da blir jeg sikkert utestengt...

Bare meg som føler det sånn eller??

Trodde det å være gravid, var å leve et helt normalt liv! Meeeeeen, der tok jeg nok feil.

Fortsetter under...

hei

er selv ferdig med sv og jeg spiste alt utenom blodig kjøtt å sånn hehe men sier jo seg selv da...

jeg å sønnen min levere enda..

skjønner åssen du har det,men var bedre der inne for 1år siden.

har vel kanskje noe med at de hører på alle de gamle damene med 1000 forskjellige meninger ;)

lykke til da..

Hei

Jeg forstår også veldig godt hva du mener! Selv har jeg snart termin og alt har gått helt strålende i mitt svangerskap. Har ikke merket så mye til ungen og vært lite plaget med kvalme, bekken osv osv som "alle" bare må slite med om dagen virker det som. Når det gjelder maten vi spiser er det slik at det kan være ecoli, salmonellasmitte osv osv i all maten vi dytter i oss. Som regel er det ikke det, men det KAN være det. Det er også slik at feks salmonella bakterien kan opptre i feks sjokolade og det er det vel ingen som ikke spiser her inne, i hvertfall ikke med tanke på evt smitte (heller mtp fedme). Når det gjelder smitten du kan få av rått kjøtt, katter og dårlig vaskede grønnsaker etc kan man ta en test hos legen for å finne ut om man kan bli smittet av det. En enkel blodprøve tok jeg fordi jeg har katter og resultatet var at jeg allerede har vært smittet (før svangerskapet) og dessuten hadde utviklet anti stoffer. Dermed vil ikke mitt foster kunne få og ta skade av denne basilusken. Husker ikke engang hva den heter nå jeg :o)

Nei, jeg tror det kan være lurt å ta det litt mer med ro! I hvertfall frem til man får beskjed om noe annet av evt jm eller lege. At slitere tar sine forhåndsregler ganger 1000 når de endelig blir gravide er helt forståelig, men de fleste andre av oss kan nok ta det helt med ro! Alle er redde for barna sine, selvfølgelig, men hva med når de får sin første sykkel, skal gå på skolen alene, får lappen på bil, drikker alkohol for første gang osv osv? Mor kan ikke alltid være der i fysisk forstand og passe på at barnet kommer seg levende/skadefri igjennom livet, desverre....

Mitt motto har vært å nyte svangerskapet, noe jeg ikke får til om jeg skal være bekymret hele tiden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...