Maddemor Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 er det flere som har termin rundt da? føler meg så ensom her jeg sitter gravid, ingen av venninnene mine har unger eller er gravide, jeg er helt alene. hadde vært veldig hyggelig å kunne prate med noen som opplever det samme som meg, og som er like langt på vei som meg. hadde vært kjempe koselig om noen sender meg mail, jeg bor forresten i Akerhus. [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 28. juli 2006 ikke Akerhus, men Akershus selvsagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 29. juli 2006 #3 Del Skrevet 29. juli 2006 Heisann Maddemor! En foreløpig terminberegning viser at jeg også har termin 18. mars!! Men den er ikke helt til å stole på, fordi jeg har ikke fått menstruasjon etter at jeg fjernet p-staven jeg hadde... derfor har jeg ingen sikker dato... men foreløpig er det 18. mars som er utgangspunktet!! Jeg er 20 år og gravid for første gang!! Testet ordentlig positivt for første gang nå på onsdag! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 29. juli 2006 jeg også er gravid for første gang og synes dette er kjempe skummelt, jeg er klar for dette og vi har prata veldig lenge om det. har sett på tomter og hus kjempe lenge. så er ikke sånn impulsivt valg vi har tatt, men det er fortsatt utrolig skummelt! og selv om venninnene mine er veldig gode å prate med, kan de ikke helt forstå alle tankene som farer rundt oppi hodet mitt. da er det litt godt å kunne prate med noen som går gjennom det samme som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 29. juli 2006 #5 Del Skrevet 29. juli 2006 Heihei!! Har termin 18 mars jeg også Gøy å bli kjente med nye folk som er omtrent likse langt på vei som meg Jeg blir 23 i høst, bor i Sandnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 29. juli 2006 #6 Del Skrevet 29. juli 2006 Gratulerer såååå mye!! kos at vi er flere her inne! min mail/MSN adresse er: [email protected] lykke til videre og håper dere har det bra så langt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 29. juli 2006 #7 Del Skrevet 29. juli 2006 Nei, ikke 18 mars, men 1 :-) Er snart 24 og fra oslo... gleder meg, gruer meg, alt er spennende,og håper virkelig babyen min blir født med bruksanvisning rundt totten ;-) Jaggu mye man må lære begynner jeg å skjønne! :-) ha en fin kveld, nå skal jeg grille i solen og kose meg jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 29. juli 2006 #8 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei og gratulerer masse..jeg har termin 3 mars og bor i Tønsberg..Dette er mitt andre barn har en gutt på 8 oxo,men føler meg som førstegangs..er jo så lenge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 29. juli 2006 er så koselig å se at vi er flere med termin på samme og rundt samme dato. er bare å legge meg til å msn, jeg sier absolutt ikke nei takk til å dele erfaringer og bekymringer på både godt og vondt med noen som forstår. Gratulerer alle sammen, og masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå