Gå til innhold

Juni: Noen andre som opplever dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen av dere andre som opplever at babyen deres spyr masse? Jenta mi har en tendens til å spise ganske så masse innimellom, og då kommer ALT opp igjen....Men føler liksom at eg ikke kan stoppe ho heller. Etter dette vil ho igjen ha mer mat, men då spiser ho som regel ikke like mye! Vurderer å ringe lege, men siden ho ikke har feber er det kanskje litt hastig?? Blir kjempe glad for svar!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen barn får melken i seg så fort at de samtidig svelger litt luft under et måltid, og da hender det at de gulper etterpå. Det kan se mye ut, men melken er blandet meed spytt, og så virker det gjerne mer enn det er. Det kan hjelpe å melke ut litt før man legger barnet til. Det kan også hjlepe å gi disse barna en kort pauser midtveis og holde dem opp etter raping.

Gulping kan også være tegn på at barnet får i seg for lite av den fete melken som kommer på slutten. Løsningen kan være å la barnet drikke fra brystet lenger før man bytter side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille har gjort dette et par-tre ganger. Den siste gangen var over hele seg og hele bilsetet sitt. (nice!) Men han gråter ikke, og virker ikke misfornøyd - så jeg har ikke blitt noe bekymret. Er visst helt normalt dette her. Det gangene det har skjedd har han ikke fått rapet ordentlig etter puppen, så jeg tror det er luft som er i veien... ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...