Gå til innhold

Brunt el-slim, eller bare spotting?

Anbefalte innlegg

Hadde bare tre dager med mensen denne gangen, men har de siste tre dagene hatt pittelitt brun utflod, og har registrert det som spotting. (er på cd 6 idag) Det er snakk om en flekk på ca 4 ganger 10 mm i løpet av en hel dag på truseinlegget. Både igår og idag har jeg syntes det så litt ut som elslim da jeg tørket meg, bare brunlig, og nå sjekket jeg invendig. Masse brunblankt slim som jeg kunne strekke ca 10 cm. Skal jeg registrere dette som både elslim og spotting? Pleier å få elslim lenge før el, men ikke så mye, og det jeg nå stresser litt med er at jeg kanskje får el tidligere denne syklusen. Har nemlig planer om å reise bor til uka, og mannen er usikker på om han blir med.. kanskje jeg må holde meg hjemme eller overtale han til å komme sånn at vi såt sent inn noen svømmere? Hva tror dere? Kan det være el-slim nå så tidlig? Når det er brunt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5752984-brunt-el-slim-eller-bare-spotting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har aldri blodspor i elslimet mitt, men har relativt masse elslim og i mange dager. men pleier å ha elslim fra ca cd 10-11 og tenker at hvis dette er elslim så kanskje el kommer 4-5 dager tidligere? Prøver bare å planlegge sexen nå i disse ferietider.. det var derfor jeg spurte om synspunkter. Kan ikke drømme om at jeg har el allerede nå!! Håper indelig ikke det, for da er vi sjanseløse denne perioden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...