løven78 Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei på dere! Jeg er nå i uke 12 og denne uken har jeg hatt så vondt i magen, det har vært slike luftsmerter. Ååå, så vondt!?!?!!! Sånn har det vært hver eneste dag denne uken. Er det noen andre som har opplevd noe slik rundt denne perioden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 28. juli 2006 #2 Del Skrevet 28. juli 2006 kan vel ha noe med at tarmsystemet blir presset, fordøyingen går treigere... kan vel føre til en del luftsmerter kan jeg tro... ikke at jeg er ekspert på dette, men synst å ha lest det et sted;) Er selv ikke så langt ennda, så vet ikke av egne erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siv39 Skrevet 28. juli 2006 #3 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei løven78 Det kan jeg love deg. Jeg er også i uke 12 og har en periode på ca 14 dager hvor jag har hatt lutfsmerter. Når jeg slipper det ut, er smertene borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FebruarM@mma Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 Er også i uke 12 og har hatt en del luftsmerter i det siste. Syns å merke bedring etter at startet å drikke Cultura og gå kveldstur. Så nå er jeg og mannen min stadig ute på vandring :-) Håper det ordner seg for deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå