Gå til innhold

Hvor er dere fra, hvor gamle og når har dere termin?


Enliiitentil?

Anbefalte innlegg

Eg og samboern e også fra Mo, vi ska ha nr. 2 i februar, foreløpig termin 15. februar. Kor du arbei hen? Eg e 30 og arbei i helsevesenet. Gutten vi har fra før e 2 1/2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fyller 25 nå på torsdag, og bor i tr.heim sammen med min kjære samboer. Dette er vårt første lille nurk :) Ut ifra min regning har jeg termin 4 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e fra Karmøy. E 21 og har ein herlige samboer på 32. Detta e våras 1. i lag. =)

 

Me har termin 22 februar. Fekk innkalling te ultralyd i dag. Gleder oss. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallois!Jeg blir snart 30 og har termin 8.april.Har verdens fineste jente på 2 år fra før!Vi gleder oss veldig og jeg føler nesten at jeg er like spent som første gang, selv om man vet litt mer hva man går til nå da...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo, er fra Harstad. Er 31 år, ett barn på 2 fra før, termin i midten av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra nord Norge (Troms), er 31 år(i sept.) og har termin 18.april. Har ei datter på 2 år fra før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i Bergen, er 26 og frøet vårt skal bli verdensborger rundt 1.mars :) 28.februar 2004 møttes jeg og samboeren! Kanskje vi får barn på 2-årsdagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Nord-Trøndelag, er 21 år (22 når babyen kommer).Er samboer og sammen har vi ei jente på 15 måneder. Har termin 13 april. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Nord-Trøndelag, er 25 år og har termin ca midt i april!! Har en herlig liten rampgutt fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halaisen !

Mensen termin 20 april :-)

Blir 26 i okt.

Her en nydelig sønn på 10 mnd (f.01.10.05)

Bor på Kvernaland i Klepp kommune.

 

Lykke til alle sammen :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...