Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sluttet på ppiller for litt under et halvt år siden, og har hatt mensen 1 (!) gang siden. Nå er det 60 dager siden sist. Er dette normalt?? Hvor lang tid tar det vanligvis før kroppen stabliliserer seg etter ppillebruk? Og hvordan i all verden skal jeg vite når jeg har eggløsning nå? Har jeg det ikke i det hele tatt, eller? Håper noen her kan hjelpe meg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5752624-mensen-etter-p-pille-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hørt at det er normalt at det tar opp til et år.. når man har så lange sykuser er kanskje det beste temping og sjekking av sekret for å prøve å finne el. Du får jo en viss peiling på om du er fruktbar på sekretet, og så vil du se i ettertid at du har hatt el ved hjelp av tempingen. Det er i alle fall det jeg ville gjort! Blir i alle fall vanvittig dyrt å drive på med el-testing! les på pernille.info og fertilityfriend :)

Er nok veldig ulikt hvor lang tid det tar ja, men er ikke unormalt at det går opp til et år før ting stabiliserer seg. Kjedelig, men sant...

Jeg slutta også med piller for ca 1/2 år siden, og har trudd hele tida at jeg har fått stabil syklus, men ser nå at det fortsatt varierer.

Har lest om folk her som både har fått kortere syklus enn før de begynte med piller, og venta lenge på mensen slik som du. Er dermed ingen grunn til bekymring for deg tror jeg, bare masse tålmod... (og det er ikke alltid like lett!)

Ønsker deg lykke til!!

Annonse

Generelt ganske kjipt å måtte vente på at ting skal skje når man ønsker seg barn, det gjelder nok for de fleste av oss her på disse sidene!!

Men så enkelt og så kjedelig er det; kroppen må nesten bare få den tida den trenger på å gjøre seg klar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...