Gå til innhold

Anti dilla på alt

snoopy_me

Anbefalte innlegg

Liker ingenting lenger jeg. Sliter maks med å få i meg mat. Knekkebrød med leverpostei ser ut til å være redningen. Ikke liker jeg godteri lenger, ikke brus, eller mine favorittmiddager som taco, pitabrød og kylling. Det er skikkelig kjipt!!! Eneste jeg er glad for å ikke tåle lenger er røyken. Har røkt i 10 år og nå klarer jeg ikke lukten av det uten å brekke meg..

Tror kansje kjæresten min lider litt, hehe... Har store problemer med middager her i huset for tiden. Klarer aldri og bestemme meg og det er skjeldent han får klar middag når han kommer hjem lengre. Og hvis jeg spiser middag må han rydde av bordet med en gang JEG er ferdig. Blir så kvalm av å se matrester.. Merkelige greier det her. Jeg har liksom ikke kontroll på kropp og lyster lengre. Noen har tatt over og styrer kroppen min.. :)

Fortsetter under...

Hehe.... akkurat som å høre meg selv. Ble dårlig av det meste. Samboeren min måtte bare gi opp middag til slutt. Slik hadde jeg det fra uke 4-15. Er i uke 18 nå og det begynner heldigvis å gi seg. Matlysten er på vei tilbake til meg. Jippi!! ... Så fatt mot. skulle ønske jeg hadde samme problem med røyken, merkelig nok ble jeg ikke dårlig av den. Skulle jeg ønske jeg brakk meg på samme måte. sliter med å slutte

hehe jeg føler med deg, jeg har lite lyst på NOE for tiden, vel, i dag grillet vi og det ble faktisk litt godt med maiskolber og poteter :) men kjøttdeig og vanlige middager går så absolutt ikke ned lenger... jeg som lett kunne finne ut hva jeg ville ha til middag og som en gang ELSKET kjøttdeig f.eks spyr av kjøttdeig og kan sitte i timesvis og gruble over hva vi skal ha til middag! helt sykt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...