Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 det fakta at hvis man er veldig kvalm under svangerskapet at det blir jente??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 28. juli 2006 #2 Del Skrevet 28. juli 2006 er vel alltid unntak fra "reglene"... så kan nok ikke stole blindt på den;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompymamma Skrevet 28. juli 2006 #3 Del Skrevet 28. juli 2006 Noen sier det, men jeg var ikke kvalm i det hele tatt i forrige svangerskap, men fikk jente for det. Venninna mi fikk gutt, og kasta opp innvollene sine til tider : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #4 Del Skrevet 28. juli 2006 Beklager - kvalme er ingen garanti for noe som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #5 Del Skrevet 28. juli 2006 Tar det jo med en klype salt da,men sist svangerskap kunne jeg nesten ikke kjenne det på kroppen før de siste mnd. Nå er jeg kvalm nesten hele tiden,begynte bare å tenke på det. Kunne godt tenkt meg ei lita ei denne gangen..men bare alt går vel så blir jeg strålende fornøyd uansett kjønn. Er jo det mest fantastiske i hele verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt 07 + baby 09 Skrevet 28. juli 2006 #6 Del Skrevet 28. juli 2006 Dette stemmer ikke. En venninne av meg var veldig dårlig, kasta opp og var endel sykemeldt fra jobben. Hun fikk gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #7 Del Skrevet 28. juli 2006 Stemt eikke for meg ihvertfall. ikke kvalm med jenten, kjempe kvalm med gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 29. juli 2006 #8 Del Skrevet 29. juli 2006 hehe.. jeg har lest en ganske morsom teori på det.. Hvis man er mye kvalm i tidlig i svangerskapet så er det fordi barnet blir veldig lik pappaen i personlighet.. så derfor kræsjer hormonene til barnet og mammaen.. og man blir kvalm.. Jeg var ikke dårlig med sønnen min.. og han er veldig lik meg når jeg var liten... Men dette er bare noe jeg har lest i en gammel " heksebok"...som jeg kaller det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #9 Del Skrevet 29. juli 2006 Har 2 gutter. Første svangerskap var jeg ikke kvalm, andre svangerskap kjempekvalm. Nå er jeg gravid igjen og sånn passe kvalm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chianti70 Skrevet 29. juli 2006 #10 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg var ikke kvalm, og gutten min er lik pappan da han var liten, så det stemte ikke for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juli 2006 #11 Del Skrevet 30. juli 2006 For meg stemmer det !! kjempekvalm med jenta og ikke så mye med gutten...... Gjett hva jeg ønsker meg nå...hehe..... Snart mamma til tre ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå