Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Vi lurer på et av disse navnene. Vildere rangere eller kommentere?? Mia
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Embla, Thale, Vilje og Nora er DE FINESTE NAVNENE I VERDEN!!!:-) Nydelig, alle sammen.. Skikkelig flotte!:-) Rekkefølgen må bli: Embla Vilje Thale Nora Nora er litt vanlig, Embla er rett og slett flott, Vilje er søtt og Thale er spesielt:) Har alltid likt navnet Vilje Marie :-)
nr.2 i februar Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Vilje (men hva med Vilde?) Nora Thale Embla
Firekids Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 Embla vurderer vi også... Ellers liker jeg Milla, Ella og Liva. Nora var nr. 1 i Oslo i fjor...
Vifikkiaugust Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Thale er nok min favoritt blandt disse. Men hva med Vilde som jeg ser noen lengre oppe også har foreslått? Hadde veldig lyst på å bruke det selv, men det falt absolutt ikke i smak hos min tyske samboer dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå