snartmammapåny Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 hva koster en privat ultralyd hos fx. omnien eller volvat? har så lust å se babyen;) er nok ikke så mye å se nå, men i uke 10 eller noe slikt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #2 Del Skrevet 28. juli 2006 Koster 800 - 1000,- tror jeg. Hvis du venter til uke 12 er det mer å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juli 2006 oki, har lust å sjekke ved uke 8-10...har lest så mye om at folk har mistet rundt uke 8... bare en liten sikkerhetssjekk;) men kan jo hende jeg klarer å få det av legen og viss jeg spørr pent;) men viss det er mer å se ved uke 12 så kan vi kanskje vente til da om svangerskapet går bra ellers:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #4 Del Skrevet 28. juli 2006 Så lenge du ikke blør er det ingen grunn til å "mase" seg til offentlig UL, det er tross alt for dem som trenger det. 1000,- er ikke mye sammenlignet med hva vogn, seng, bilsete osv. koster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå