Gå til innhold

April: nemi_137 *tingeling*,


Janey

Anbefalte innlegg

Hei!

Så bilde av tulla di så skjønn! Minner veldig om prinsessa mi som ble født 17.april.

 

Når jeg så manken måtte jeg bare spørre. Du skjønner jeg har en sønn fra før som nå er 5 år. Han ble født nesten uten hår og var helt lys, så kom lillemor med sin svarte manke :) Ser nesten ut som om dine to også er forskjellige der...eller?

 

Spent på om hun kommer til å forbli så mørk... Lykketrollet til mamma :)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

 

fant ikke noe album med ditt nick, har du album? Må jo inn å titte vettu;) hehe.

 

Storesøster er kritthvit nå, hun var mørkere da hun var baby, men langt ifra så mørk som mini er.

Mini er like mørk som jeg var (jeg hadde masse masse mørkt hår da jeg ble født), og nå vil jeg si at jeg har brunt/mørk blodt hår.. men det ser ut som om mini kanskje får brune øyne, så vi får se..hehe..

Jeg hadde forresten en periode da jeg var rundt 4 år som jg var helt lys i håret...snålt egentlig. hehe..

 

Men akkurst nå har jeg to helt forskjellig..black and white som jeg pleier å si:P

 

God helg til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei...har ikke album.

 

Tenkte jeg skulle spørre om en ting til :) Så bildet av dere tatt av fame-fotografene. har dere vært fornøyde med dem? Ble det veldig dyrt? Du skjønner, jeg tenkte jeg skulle ønske meg en foto"session" av samboeren min til 30-års dagen min til neste år.. (ja jeg er sååå gammel :) :) ) synes de bildene de leverer ser så utrolig stilige ut, kunne tenke meg å fotografert hele den lille familien vår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Jeg er veldig fornøyd med fame, og kommer til å dra til de flere ganger...

Man får alltid et eller annet billig tilbud som inkluderer en time fotografering, 1visningstime og 1 "lite" innrammet bilde..og så kjøper man bare andre i tilegg..veldig greit egentlig.. Men, du får det nok billigere (kanskje) andre steder, men jeg sverger til fame jeg da:P hehe

 

 

kan da ikke si at 30 år er så gammel jeg da;) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...