rosa76 Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Har masse tid til å finne på mye sprell ila dagen og kvelden. Trenger tips til gjøremål! Takker supermasse for forslag!
♥Prinzessin♥ Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Venninnene mine tok meg med til et sted hvor vi badet i utendørs boblebad mens vi drakk champagne, og så fikk jeg massasje og ansiktsmaske etterpå. Deretter fikk jeg hoppe i paraglider, hehe... skulle jo tro det avslappende badet/massasjen skulle komme ETTERPÅ!! Forresten kledde de meg selvsagt ut i grusomme klær og fikk meg til å vandre gjennom byen. Flotte greier... :-) Mannen min sto på vannski, gikk rundt i gata iført rosa hoppdress og skulle selge hoppskiene sine til tilfeldige forbipasserende, løp rundt i skogen med gutta med softgun, før de avsluttet kveldem i badestamp. :-)
jakm80 Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Jeg hadde en veldig fin dag i fjor! Felles frokost, deretter "shopaholic" oppgaver i byen- veldig gøy! Feks måtte jeg kjøpe 5 ulike hodeplagg for 150 kr, en gave til hver enkelt- ca 20 kr per pers, klær til å ha på om kvelden for 200 kr osv. Etterpå tok jeg bilder hos Fame. I nudenetto + klær fra skapet mitt som forloveren hadde sneket med seg dagen før. I tillegg tok vi felles bilde- det var utrolig koselig! Vi var i et platestudio der jeg spilte inn en cd med to sanger de visste jeg likte og kunne, var utrolig morsomt. Resten av utdrikningslaget var med og koret på ene sangen! Resten av kvelden ble det masse drikke, grilling og ulike leker og skuespill de hadde laget (improviserte missekonkurranse). Hadde også laget en fantasisk overraskelse; film der familie, venner, min mann og gamlekjæreste og lærer gav en hilsen. Utrolig rørende!! Forloveren min var veldig flink, ikke noe utdritning, bare kjekke ting!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå