Gå til innhold

Noen som er gravide og har PCOS?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er 22 år og 8 uker på vei, etter mye prøving, legetimer, undersøkelser, snørr og tårer... Har nemlig PCOS, men har endelig fått en liten spire i magen!

Noen andre her som har blitt gravid til tross for PCOS? Hadde vært fint å høre fra dere i såfall! Blir veldig glad for mail også, hvis noen har lyst å maile meg:) Fint å bli kjent med andre gravide også, som er omtrent like langt på vei. Er jo så ensomt å være gravid alene!

 

Mail adr er [email protected]

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har også pcos! Blir 23 i høst, og er 7+0 idag :)

Hadde dere prøvd lenge?

Hvor er du fra?

Har dere fortalt det til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg!:)

gratulerer så mye me den lille i magen!! så gøy når vi slitere får det til!!;)

har selv pcoss.. er 24 år fra mo i rana. e nu 10+3 å vi ha prøva i 4 år. godt å endelig ha klart det selv!:) men det har nok vært mange tunge tider ja.. vært på ul?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ;0)

Hvor langt er du på vei?

Jeg har også PCOS og er 5+5 idag :0) Det klaffet faktisk på første pergo-kur (dobbel) for meg, hadde ikke ventet det akkurat, men er overlykkelig og sprekkeferdig til å fortelle det til den nermste familien.

Jeg håper bare spiren sitter for oss alle!!!

Lykke til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Jeg må bare gratulere så mye. Jeg er 39 år, og har hatt PCOS. Jeg fikk diagnosen da jeg var 24 år. Hadde da vært gift i 2 år, og vi ønsket oss barn. Etter en lapraskopi-operasjon gikk det ytterligere 2 år før jeg ble gravid. Jeg aborterte føste gang da. Så gikk det ytterlig 4 år, så ble jeg gravid igjen, men spontanaborterte igjen. Verden gikk i grus på nytt. så etter ytterlige 4 år nok en graviditet. Da fødte jeg en datter i uke 26. Hun gikk det bra med og er 10 år. Så ble jeg gravid igjen 6 år etter men aborterte på ny i 9 uke.

Nå etter 4 år er jeg igjen gravid. 12+2 uker. Denne gangen blir jeg fulgt veldig godt opp. Alt er bra, hjertet banket fast og godt når jeg var på ultralyd i uke 9. Som de/dere unge jenter forstår, så har jeg slitt mye, og mange tårer er felt. Ønsker dere alle lykke til og kos dere i svangerskapet.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pcos og er gravid-helt av meg selv?

 

Jeg tok metformin 3-4 uker før jeg oppdaget at jeg var gravid, sluttet med p piller 13.juni og ble gravid rundt 1.juli:-) Hadde gått ned 10 kg på 6-7 måneder, lagt om kostholdet litt og ellers trent bittelitt og vært glad.

 

Jeg er i dag 6+2, og håper at alt går bra. Jeg fortsetter med metformin hvertfall til uke 14.

 

I dag oppdaget jeg dog litt blod når jeg tørket meg, men det var etter sex, så jeg håper det var derfor... krysser fingra for det hvertfall...blir smågal jeg av å bekymre meg...noen flere?

 

Ønsker dere all mulig lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har og PCOS.

prøvde i godt over to år før det klaffa.

Etter 2 SA, 6 mnd med metformin og en dobbel pergokur.

9 uker på vei i dag. Har hørt hjertelyden, og skal på første ul på mandag.

Skal fortsette med metforminen frem til uke 34.

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...