Alvepia *happy mum* Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Jaja, det er nå litt over 1 år siden sist jeg var her inne. fant ut at jeg skulle la alt om baby sider på nett bli "borte" for å prøve å ikke tenke så mye på det. Det har jo forsåvid gått litt bra, men ingen spire er kommet. I januar var det 4 år siden vi begynte å prøve, men ingenting er skjedd. Håper på at det snart vil vise seg at noe vil øke i denne familien på 2 så vi kan bli tre:) Har bestemt meg å ta kontakt med legen på nytt... Blir litt deprimert av dette.. i dag fikk jeg også vite at bestevenninna mi er blitt gravid etter 1 mnd "prøve", å jeg skal ikke nekte for at jeg er sjalu! men det skal ikke hindre oss i å fortsette:) Klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 begynte dere å prøve når du var18? det var tildlig... men håper det klaffer for dere snart da:-) er nok en ide å ta kontakt med lege ja!
Sommerfulgen Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Velkommen tilbake hit. Har selv vært her i 1,5 år og hatt 5 SA`er tilsammen ( Bor du i Oslo-området? Vet nemlig om en naturterapaut som har sitt spesialområde innenfor barnløshet. Begynte hos henne rett før ferien selv i håp om å bli gravid. Hun har hjulpet mange par som har vært gjennom mislykkede prøverør, par som har prøvd i mange år, folk med tette eggledere etc. Utrolig men sant ). Vært mange artikler om henne i ukeblader etc. Uansett, lykke til )
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 velkommen tilbake! Håper du slipper å være her så lenge da!!
Alvepia *happy mum* Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2006 Hei igjen, det ble skreve feil. mente 3 år! har vært i kontakt med legen før!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Velkommen til oss, måtte ditt opphold her være kort før du vandrer videre til 1. tri. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå