Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Tips til deg - kopier innlegget og legg det inn på 1.tri, 2.tri og 3.tro + skravlesiden også. Det er der de fleste er inne og leser. Folk glemmer ofte å sjekke her inne.

Vet ikke om jeg selv får blitt med denne gangen, kan egentlig føde når som helst. Men kos dere, dere andre som blir med!

• 2 uker senere...

..møtte faktisk opp forrige onsdag, trodde jeg ikke kom til å rekke det, så jeg gav ikke lyd på denne siden. Snuste innom Egon i 19 - 19.10 tiden, litt usikker på hva jeg skulle se etter, men alt jeg fant var gamle amrikanere og barne familier, så regnet med at det ikke var en av dere.

Er gjerne med på et treff, men har en veldig "ustabil" jobb om dagen som gjør at det er vansklig for meg å si 100% sikkert at jeg kommer før samme dagen.

Kan mest sannsynlig mandag - onsdag denne uken, neste uke tror jeg jeg er i nærheten det meste av uken.

Håper vi får det til nå!

Annonse

Jeg stakk hue innom jeg også... i 19 tiden, men så ingen.. hehe.,. vi har gjerne gått rundt hverandre. :-)

Denne uken er vel kanskje ikke så lett å skrape sammen noe folk. :)

Men kanskje neste kan gå?

Vi kan jo alltids prøve neste torsdag klokken 18? Er det noen som er med på det eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...