Gå til innhold

November: noen fra tr.heim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg er 19 år og har termin 18.november. har så lyst til å bli kjent med noen i tr.heim som skal ha på ca samme tid.

ta kontakt da;)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra terminlister har ej sett fleire som e fra Trondheim..

Ej e 26 og har termin 8. november, kjem fra sunnmøre, men bor i Trondheim.

Skrevet

Heisann!!

Jeg er 29 år og har termin 7 november :) Har ikke vært på BIM treff enda, men hvis du vil er det bare å dra på treffene. Der møter du flere fra Trondheim.

Skrevet

Hei hei!

Jeg kommer fra mo i rana, men har funnet meg en trønder og er bosatt i trondheim.har termin 10. november. Venter en gutt, ifølge ultralyden. Nå bruker vi tiden til å tenke på navn og kose oss med magen.

:)

Skrevet

Jeg er forresten 25 år. Har tenkt meg på BIm-treff en gang, men har ikke passet så langt.

Skrevet

Jeg er 26 år og bor i trondheim. Jeg har termin 29 november.

Skrevet

Jeg er trønder. 26 år og har termin 31 oktober da.

Har ikke vært på treff enda er mest på treff for aug/sept/okt men de føder nesten hele gjengen nå så jeg føler meg litt utenfor. Skal prøve meg på treff for nov/des/jan snart tror jeg

Skrevet

Hei! :)

Bare kom over til oss og hils på du, om du føler deg utenfor -er jo ikke store forskjellen om man har termin 31 oktober eller 1 november :)

Neste treff er 5 september tror jeg, også blir det vel flere treff utover høsten!

Skrevet

Så koselig. Nei ikke så stor forskjell på 31 okt og 1 nov men regner nesten med at jeg går over tiden og får ei nov jente.

Skal se om det passer å komme på treff 5 sept.

Skrevet

Blir sikkert et ikke så lenge etter det og, jeg fikk ikke vært med på det i går, og er på ferie den 5 setember, og da regner jeg med at jeg bare MÅ komme meg på et treff snart, hehe :)

Skrevet

det var artig ;)

Har også termin 18. november :D

Er 22 og det er barn n.1 :)

Det hadde vært bra å bli kjent :) Jeg skal på Bim treff den 5. september :)

Skrevet

Må man være BIM medlem for og dra på disse treffene og eller?

Skrevet

ja det har vært artig..har ingen i min omgangskrets som er i samme fase i livet som meg;)

Skrevet

alle kan vel komme på treff;)

Skrevet

Vi treffes sikkert på Bim treff den 5. september :)

Jeg tror du skal dit også du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...