Gå til innhold

Uff, det er kjedelig å pakke leilighet!!

Anbefalte innlegg

Flytter på tirsdag og begynte å pakke idag. Svigermor hørtes overrasket ut over at vi "allerede" har begynt. Vet ikke om det sier noe om oss, men det går hvertfall sakte med meg i denne varmen! Har hvilt meg på sofaen i to omganger idag!

Hadde vi vært rike så skulle vi ha betalt noen for å gjøre det for oss, men inntil videre må vi vel gjøre det selv!

Velvel, der kom kebabmiddagen inn døra, så da får dere ha riktig god helg jenter!! : )

Fortsetter under...

Er nok litt sent ja, hvertfall til å kunne drive noen kritisk og effektiv sortering av alt skrotet man samler opp...

Men vi kom hjem fra ferie natt til torsdag, så da fikk vi liksom ikke begynt før heller. Men det er jo "bare" rundt 50 kvadrat som skal pakkes ned, og det blir deilige 67 kvadrat å spre det ut på!! : )

Annonse

ååå... jeg føler med deg!

skal flytte snart selv, og gleder meg ikke akkurat til tunge løft, og sure miner ( blir alltid det her når vi skal rydde og pakke.. hehe)

men det blir jo bare sååå fint når man er kommet i orden på det nye stedet!!

gled deg til tirsdag, onsdag, for da erdet værste over! ;)

lykke til med flytting!!

klem

Heldiggrisen som har nett i det minste, det får nemlig ikke vi med det første. Og det betyr at jeg kommer til å "sløse bort" mye verdifull lese- og skrivetid på lesesalen med å sitte her inne og lese og skrive innlegg i stedet for fag og masteroppgaven!

Og nå er jo ferien over også, så det blir plenty å gjøre både med å pakke ut og *skrekk og gru* gjøre intervjuer til datainnsamlingen min. Kan liksom begynne å grue seg litt til det nå, som ikke sommeren ligger i mellom lenger!

Men blir nok bra på tirsdagskvelden når vi får hentet hjem pusen, og onsdagen når vi har første dag i vårt nye hjem! : )

Overraskende lite sure miner forresten, hadde egentlig forventet litt mer, men pakkingen har så langt gått temmelig smertefritt!

Har igjen å pakke ned innholdet på kjøkkenet, men det skjer i morgen når samboeren er på jobb, etter litt surfing her og litt day-time tv med ellen, sykehuset og dr.phil selvfølgelig : )

(Heldigvis jobber han lenge i morgen!!)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...