Gå til innhold

August: Oliver August kom i juli


Lindamor og Oliver

Anbefalte innlegg

Jeg har fått min august prins 25 juli; )

8 dager før termin.

 

Vidunderet var 3540 gr. og 50 cm lang

35 cm. rundt hodet.

Ellers så var fødselen kjempefin..Pustingen er viktig.

 

Lykke til dere da,ikke lenge igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint! Gratulerer så mye, kos dere masse videre! Du hoppet jo over i Juliklubben på DinBaby, men vi ses vel likevel på DiB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig.. Gratulerer så mye med den lille gutten din. veldig fint navn forresten. veldig greit og lese at fødselen gikk fint =)

 

kos dere med prinsen deres

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer deg så mye her inne også - heldiggrisen som sneik i køen =) Kommer etter om en måneds tid, forhåpentligvis!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer masse med klumpen! : ) Men dårlig gjort å snike på den måten!! ; ) Gleder meg SÅ utrolig mye til det er min tur.. Kan jeg spørre om du fikk noen form for smertelindring under fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER ! :-)

Så bra å høre at alt gikk fint, kos deg masse - nå kan du gå trilletur i finværet vi endelig har fått her nordpå! :-)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sylvia!

 

Jeg brukte ingen smertelindring under fødselen.-Det eneste hjelpemidlet var mannen min som masserte korsryggen min til han fikk kink i ryggen sin..hehe..han måte stå litt bøyd.

Du har ikke lenge igjen nå!! Lykke til; )

Sa selv at dette var siste men nå er jeg og mannen min usikker..det er så stort at vi føler det blir for galt at dette skulle være siste..

 

Nyt smertene som kommer du; ) hehe..lett å si men vi får jo slik en flott gave igjengjeld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...