Smånetta 14.mai Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Er 38+4 når jeg skal til JM på tirsdag og er kjempespent på om hun kommer til å sjekke modning. Det hadde vært så deilig å vite nå. Hvis jeg er lite moden, kan jeg liksom slå spekulasjonene over hver minste lille vondt eller følelse vekk. Dersom jeg er moden, så vet jeg i hvert fall at det kan skje. Men jeg tviler egentlig på at hun sjekker. Det blir vel sf-mål, har du ødemer? og ut igjen som vanlig. Blæh.
Aga:-) Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Jeg var på kontroll i dag, og er 38+4.. Dessverre ingen sjekking av modning, stort sett de samme gamle vanlige rutinegreiene. Jeg hadde også en vektestimering pga stort barn forrige gang.
gravid igjen :) Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 hehe.. var hos JM i dag, er 38+0 det var bare som vanlig i dag vertfall.. tror ikke JM pleier sjekke modning her før du er på overtid. eller kanskje viss du ber om det. ser vi har termin samme dag =) hodet på bebisen min var ikke festet i dag, men var like før. lå langt nede og i rett stilling som JM sa. godt og vite.. nå er det snart vår tur, JIPPIIIIIII!!!!! =)
Gjest Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Du kan jo spørre, det gjorde jeg i allefall -Ikke fordi det er så kjekt å bli kjent på oppi der, for hun tøyde og strakk litt, men det var greit å få en "status".... Hun gjorde det på meg fordi jeg er våken om nettene med uutholdelige smerter i begge hendene, så det var snakk om å kanskje sette igang fødselen. Men ser for meg at hun kunne sjekket det selvom jeg ikke hadde en veldig god grunn? Lykke til:o)
Smånetta 14.mai Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2006 Tviler på at jeg kommer til å spørre. Føler meg litt i veien hos henne noen ganger. Har så ukomplisert svangerskap så hun prøver å få meg ut litt fort og bruke tiden på noen andre, liksom. Hvilket jeg skjønner, altså. Jeg får nok heller belage meg på å gå å lure noen uker til. Fint å få vite om hodet er festet, da. En liten pekepinn. Tror jeg må finne et prosjekt å slå tiden i hjel med. Alt er nemlig ryddet og vasket og klappet og klart her. Evner ikke å sitte stille, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå