Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker provera nå! Er inne i min andre syklus.. gikk på en tablett i ti dager, å fikk mens etter 3 dager! Skal begynne igjen med en tablett i ti dager fra 14 syklusdag! Og skal gå på det i 3 sykluser.. Grunnen til at jeg fikk de av legen, er at jeg ikke har hatt mens siden jeg sluttet på p-pillen for ett år siden! Håper den blir regelmessig etter provera'n!

Hei Mido¨`1pp

Takker for svaret.. Eg skal vist ta 2 stk i 10 dager og så vente på mensen og deretter ta pergotime.. Vet ikkje helt hvorfor eg fekk provera denne gangen.. Forje gang hadde eg perlutex.. Og i tillegg er det 1 år og 4 mnd siden eg gjekk på det så eg husker tydeligvis ikkje helt hvordan ruta var.. Takker for hjelpen.. Er liksom ikkje så enkelt å starte en syklus så lenge en må passe det inn med at gubben er heime. Han jobber på sjøen og er borte i 6 uker i slengen...

Noen bivirkninger av Provera? er det fast at man får mensen etter 3. dag etter slutt på provera?

Jeg merket ikke no særlig til bivirkninger, bare litt vondt i mage.. men det kan jo skyldes noe annet da!! Mensen skal komme etter 2-7 dager! Men hos meg kom den på dag 3! Å den var kraftig!! Varte en hel uke!! Med menssmerter de 4 første dagene...

Håper du klarer å treffe med el da mannen din er hjemme da!!

Ønsker deg masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...