Gå til innhold

Mami19FårJente27/o9!=)!!!!!!

anonymi

Anbefalte innlegg

takk for at du støttet meg i det hjemmeside greiene. syntes det ble litt dumt rett og slett bare fordi at jeg hadde en link til deiligst siden. det finnes grenser til hvor langt man skal trakke ned på oss unge da. selv om vi er unge betyr jo ikke at vi er noe dråligere mor. er jo selvfølgelig litt dumt av en 16 åring å planlegge å ha barn da.(noe jeg ikke gjorde) men det er jo dems sitt valg ikke noen andre sitt:) takk for at du støttet i det:)

Fortsetter under...

Når man er ung så får man dritt fra alle kanter, hehe.. Folk dømmer jo nedom & hjem! Jeg er at på til alene, har fått min dose jeg å liksom.. Men syntes nå da at det blir for dumt å henge ut DEG som enkelt person, å si indirkete at du ødelegger for oss andre! Det blir rett & slett FOR dumt i mine øyne.. Spesielt så lenge den personen ser på seg selv som en voksen person, da burde hun holde seg for god for sånt!!

Hun har vært 16 en gang hun også, det samme her jeg.. Og jeg hadde et helt annet syn på livet for 4 år siden, liksom! Forskjellen på deg & meg er at du allerede har en liten sønn, å du har en helt annen vei enn meg å gå.. Utenom det så kan jeg ikke på noen måte sitte å si at du er en dårligere person enn meg og de andre her inne, eller at du "ødelegger" for oss andre.. Folk er forskjellige, og om man ikke klarer å akseptere eller respektere det så vil jeg heller påstå at den andre person er "umoden".. Det er nå da min mening! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...