snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 Kjære, vakre vene - hva er det jeg leser?!! Jeg får så utrolig vondt av deg, milde himmel for noen uker du har vært igjennom... At livet bry på opp- og nedturer vet vi jo alle, men at noen må utsettes for den berg-og-dalbanen du nå har vært igjennom virker helt umenneskelig. Du har min største medfølelse og sympati, jeg føler meg deg i sorgen og vet at ord blir en fattig trøst. Men du kom et lite skritt videre denne gangen, det må du ikke glemme - og neste gang skal du komme helt i mål! Det har jeg bestemt! Mange varme & våte klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5750758-til-lenn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 Kjære snøfilla! Tusen takk for gode oppmuntringer! Det varmer! Har savnet deg her inne i sommer. Jeg har vært en temmelig hyppig gjest her....har hatt stort behov for støtten andre i samme situasjon kan tilby.....Når det kommer til de største infertilitetsproblemene, ja da er BIM på topp av støtte-statistikken......jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort uten dere!!!! *snufs*................ Ja det har vært jævlig.............. Var så sjokkert da testen min viste positiv 2 dager senere enn den negative.....Lo og gråt om hverandre.....ventet og tok ny test...trodde liksom at noe måtte være galt med den første....dette skjedde ikke meg liksom.......Og så var den og positiv...... Plutselig måtte jeg bestille ultralyd...ringe StOlav osv........ Var virkelig lykkelig, men også fryyyktelig redd...har jo mista 2 ganger før, og vet jo at det kan skje.... Trodde liksom bare at kvoten min var fylt opp....men det er bare det at statistikken ikke tenker på noe, den lever sitt eget liv................... Var til innvendig UL på fredag og satt bare og gråt på venterommet..... Gynekologen sa at alt så fint ut, helt tom livmor.....Satt og tenkte over hva det var hun hadde sagt..... "Alt ser fint ut, livmoren er helt tom" Herregud, det ser jo ikke fint ut i det hele tatt. Det skulle jo være en spire med et bankende hjerte der!! Og nå er det tomt...... Jeg har hatt mye å gjort i sommer ) Vært på ferie og har for øyeblikket masse besøk hjemme......men om kveldene ligger jeg våken til langt på natt og lurer på hvordan dette skal gå til slutt...... HVORDAN SKAL DET GÅ???????? Skal begynne i ny jobb den 7.aug.......Gruer meg.....Er sykemeldt nå og er så utrolig usikker på hva jeg skal gjøre......Om jeg skal fortsette sykemeldingen.....Jeg må jo ringe sykehuset og snakke med dem i uke 32 og det blir akkurat den dagen jeg begynner i ny jobb......Kan jo ikke sitte i tlf halve dagen i ny jobb (jer førskolelærer og er sammen med mennesker hele dagen....) Hva hadde du ville gjort????? Besøket mitt reiser i morgen, og vet at hverdagen vil "innhente" meg når jeg er "alene" (ikke helt alene, men bare jeg, sambo og gullgutten) Beklager dette ble utrolig sytete.......Ikke meningen å ikke være positiv, men jeg skjønner ikke meningen med dette! Det som skal være sagt på slutten her, er at den gravid-følelsen er helt hæææærlig. Den er det verdt å vente på!!! Og vi skal oppleve det både du og jeg!!! Var det på onsdag du skulle på UL? Krysser fingre og heier på deg snøfilla ) Var godt å se deg igjen her inne! Selv om jeg håper inderlig både du og jeg kan flytte til 1.trimester snart.............. *sukk* Ha en god dag, kjære snøfilla:o) Stooooor god klem fra din venn:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5750758-til-lenn/#findComment-5760901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 30. juli 2006 #3 Del Skrevet 30. juli 2006 Jøje meg.....dette ble langt..........he he ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5750758-til-lenn/#findComment-5760904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 *Dytter* Mye aktivitet her i dag ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5750758-til-lenn/#findComment-5766449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei igjen vennen! Skjønner godt at kommentaren "Alt ser fint ut, livmoren er helt tom" var et slag i trynet... Selvfølgelig godt at du slipper utskrapning ol. når det først skulle gå som det gikk, men jeg synes virkelig at disse legene vi møter burde lært seg litt mer om takt & tone, og empati(!), før de begynte å praktisere. En tom livmor ser ikke fin ut, det må de da forstå?!! Når det gjelder dette med jobb vet jeg ikke helt hva jeg skal råde deg til. Selv er jeg nok av den typen som synes det er greit å jobbe så mye som mulig i forbindelse med forsøkene fordi det får tankene mine over på andre ting. Men nå har jeg en jobb hvor jeg har eget kontor med ei dør som kan lukkes (og låses) sånn at jeg kan ta private samtaler ol. i arbeidstiden. Har også egen PC sånn at jeg kan maile Riksen (gjør ofte det da det er så vanvittig kø på telefonen der), men du har sikkert ikke den muligheten på din arbeidsplass... Vet ikke helt hva jeg ville gjort hvis jeg var deg. Kanskje du skal se det an noen dager denne uka, når du får fred og ro rundt deg til å kjenne etter hvordan du egentlig har det, og så ta en avgjørelse nærmere helgen? Håper det går bedre med deg nå, at du tillater deg å minnes gravid-følelsen din med glede og optimisme - for den kommer igjen, det vet jeg:-) Klem&klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5750758-til-lenn/#findComment-5771416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 1. august 2006 #6 Del Skrevet 1. august 2006 Takk for gode ord.... Det var lurt å se det an noen dager, ja......... Fikk heldigvis snakket med min nye arbeidsgiver i går...fortalte bare akkurat sånn som det var, og hvorfor jeg er sykemeldt. Erfaringen min er at det lønner seg. Det verste jeg vet er baksnakking og sladder om hvorfor folk "tror" andre er sykemeldt osv..... Jeg har bare hatt gode erfaringer ifht det å være åpen om IVF. Føler meg heldig sånn sett. Sykemeldingen min går t.o.m tirsdag 8.aug, så jeg har valgt å ta ut de dagene. Da får jeg ringt StOlav mandag i fred og ro, og ting faller forhåpentligvis litt mer på plass................ Jeg er også "for" å begynne på jobb og komme i fast gjenge igjen. Ikke noe poeng å gå og slite alene hjemme i lengre tid. Dette skal gå til slutt, så det er bare å rette blikket framover og tente POSITIVT!!!!!! Ha en fin dag snøfilla ) Stooor klem fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5750758-til-lenn/#findComment-5780257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 1. august 2006 Ååååååå så godt å høre at det har ordnet seg med ny arbeidsgiver, du er flink som våger å være ærlig om dette - i det lange løp tror jeg det lønner seg:-) God dag til deg og! Klemmm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5750758-til-lenn/#findComment-5780289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå