Gå til innhold

Termin 15.mars

Venter nr 2 i desember 2009

Anbefalte innlegg

Noen som har termin rundt 15 mars?

Hadde vært artig å snakke med noen andre i samme situasjon.

Er selv førstegangsfødende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulere så mye..;))

Jeg har termin 3 mars så da er vi ganske likt...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter akkurat og tenker på trening. Har trent dårlig de siste 6 mnd og må vel begynne nå. Hvor ofte og hvordan skal man trene? Kan jeg trene magen tro?

Er litt bekymret for det med vekten. Når begynner man å legge på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg har termin 4. april... og er og 1.gangsfødende...blir spennede tid fremover:) vi får kose oss med alt d nye her inne sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk:) har vært gravid i snart 1 time nå... så alle gratulasjoner mottas med takk;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke så peiling på det med trening..men man kan vel trene så lenge man orker men burde vel unngå mageøvelser...

Jeg har lagt på meg ett par kilo allerede..men det kommer mye av at jeg småspiser hele tiden..er så kvalm så føler jeg må ha noe hele tiden..hehe..utrolig kjipt..håper det går over snart..

Jeg har forresten en sønn på 8 år fra før..men føler meg som førstegangsfødende jeg oxo er jo så lenge siden sist..husker ikke så mye...))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 16 mars:-) Har en gutt på tre år. Forrige svangerskap trente jeg frem til ca 7 måneder. For det meste gikk jeg i rask gange på tredemølle, litt styrke til og begynne med, men aldri mage. Fikk eget program av veileder. Gikk opp 13 kg, kom for det meste etter uke 20.

Hittil har jeg vært kvalm og veldig trøtt så jeg har ikke trent på flere uker...håper det blir bedre SNART!

Hvordan er formen din?

L76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 15. mars (til nå, vet ikke når el var pga ureglmessig syklus). Har en liten en på snart 9 mnd. For tiden spiser jeg konstant (gjorde det forrige gang også) og er litt småkvalm. Trodde jeg skulle bli stor og rund sist pga spisingen, men la vel på meg ca 6 kg totalt. Gleder meg veldig til fødselen, fordi det var en helt utrolig opplevelse sist. Vondt som fy, men likevel helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må komme i gang med trening asap :-) Vært veeeldig kvalm de to siste dagene og at det har vært så varmt hjelper heller ikke. Matlysten er helt borte, men prøver å spise som normalt. Får prøve å ta meg en tur på trening i morgen kanskje. Lett kondisjonstrening + styrke må vel være bra for meg nå :-) Litt skummelt dette er siden det er første gang. Skal prøve å leve som normalt tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 24.mars, og er kvalm som fy. Hadde i utgangspunktet tenkt å ta av noen kilo før jeg ble gravid, men den planen gikk i vasken. Så nå må jeg være flink å begynne å trene snart. Må bare ta unna den neste uken med arbeid. Er for tøft for tida til å begynne å trene ogs. Tida strekker ikke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Har termin den 20.mars, førstegangsfødende, 36 år.

Oslo her.

Veeldig kvalm, spydd i to uker nå. Gått opp tre kilo fordi spiser ofte, i forsøk på å unngå kvalmen (Hjalp ikke særlig...)Men elelrs, naturligvis spent, glad osv. Noen andre fra Oslo her?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er fra Oslo :-) Er 33 år og dette er første gang for meg også. Spent og litt nervøs, men prøver å ta det med knusende ro (og feiler miserabelt ;-)

Ser at noen etterlyser trening, se den andre trenings-tråden angående dette. Yoga anbefales så vidt jeg har skjønt, og jeg har bestilt en spesielt for gravide (som også passer for nybegynnere), se på http://www.yogayoga.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...