Gå til innhold

Noen som har hatt tidlige symptomer(reelle)?

Anbefalte innlegg

Jeg har Ikm på mand 31., og føler meg nå veldig oppblåst (ser eg ut som jeg er gravid), får nesten ikke på meg bukser. Det er ubehgelig med noe stramt.. Her noe såre brystvorter, men ikke vonde. Er det bare ønske om symptomer eller er det noen her som har hatt liknende?? Har kjøpt test i dag, men er vel litt tidlig...

Fortsetter under...

jeg begynte å få skikkelige symptomer en uke før ikm sist da jeg var gravid :) så de kan være reelle. Vet ikke nøyaktig hvor tidlig jeg fikk symptomer første gangen, men husker jeg fortalte en venninne at jeg var sikker på at jeg var gravid bare 5 dager etter sex! (var bare en gang som skulle til!) Ulidelig å måtte vente på positiv test begge gangene! Du kan jo prøve med en cb med morgenurin imorgen da.. hvis du ikke klarer vente. Den kan du jo teste med 3 dager før ikm!

Ja, nå sist jeg var gravid så hadde jeg et symptom jeg aldri har hatt før. Jeg trodde jeg hadde soppinfeksjon, det stakk og småsvidde sånn nedentil, men så var jeg bare gravid. Gikk over noen dager over IKM, men de kan ha sammenheng med at jeg mistet også. Så klart noen symptomer er reelle, men det er også veldig lett å innbilde seg ting fordi man så gjerne VIL kjenne dem... Håper at dine er reelle da! :-)

Annonse

du bør nok vente med å teste ja.. er utrolig hvor mange symptomer man kan inbilde seg. Har hatt mange ganger jeg har håpet/ønsket og tidligere vært redd for at jeg var gravid, men begge gangene jeg har vært gravid har jeg vært helt sikker. Det eneste "sikkre" tegnet som jeg aldri har ellers er den f**** metallsmaken (som jeg gjerne sir velkommen til nå...)

Annonse

jeg fikk så såre brystvorter med nr fra dag 14 at jeg ikke kunne ligge på magen. Graviditeten var ikke planlagt så jeg regner dem som reelle...det var første mnd etter pilleslutt så jeg kan ha hatt el før tiden...testet positivt på dag 27, har nå 31 dagers syklus

Hei hei...

Jeg har også ikm 31, mandag altså

For 1 uke siden begynte jeg å bli opplåst, var nesten sånn at jeg ikke gadd å prøve å holde magen inne heller, den bare blåste seg opp- igår og idag har jeg hatt veldig ømme brystvortet, og det kommer gråaktig væske ut av det enne bryste- veldig like symptomer vi da (vist det er symptomer, og ikke pms da.....)

Jeg venter å teste til mandag, skal klare å holde meg, men har blitt lurt av den tanta før...men denne gangen føles det virkelig ut( så håper jeg ikke blir skuffet denne gangen også....) Lykke til*SS*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...