Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenk at det er ett år siden jeghadde sa i dag. Helt utrolig hvor fort tiden har gått. Et år med bare en tanke i hodet, morgen, middag, kveld og natt: å bli gravid. Jeg har hatt et år som i hovedsak har bestått av el tester, venting, negative graviditetstester og noen dager med sorg etter å ha testet. Jeg har imidlertid en ukuelig optimisme på vegne av prosjektet fortsatt.

Jeg må vel innrømme at det til tider sliter på og ikke få pos. test. Det er fortsatt slik for meg at livet er på vent mens jeg jobber med hovedprosjektet: bli gravid.

Synes det er like spennende hver mnd fortsatt, men kjenner at jeg blir litt oppgitt og deppa når tankene kommer som handler om alder og den tiden jeg har igjen med el.

jeg tenker imidlertid på hvor jeg gleder meg til å bli gravid og å gå gravid igjen. ÅH jeg elsker å være gravid. Og så elsker jeg å ha spedbarn som skal ammes, stelles og koses med. Klart at dette vil skje, aller helst nå i denne pp. Er inne i dag 20 i dag, spent som bare det. Kjenner ingenting, men det er jo vanlig for meg. Jakter som f.. på symptomer hele tiden ,men....

Har jobbehelg og er glad for det for da får jeg være her i lag med dere, kommer ikke inn på nettet hjemme da vi har dataprobl.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5750348-i-dag-er-det-ett-%C3%A5r-siden-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Agne

Det føles om du leser min historie, jeg har mistet to ganger, og har en venninde som hadde termin samme tid. Hver gang jeg ser på de søte ungene til min venninde minner de meg om mine 2englebarn. Det er rart tankene fortsatt sterkt når de dagene kommer. Men en ting eg vet om at vi MÅ klammre oss til håpet at det blir vår tur en dag.

I dag er jeg gravid i 6 uke, men er ikke veldig glad som andre gravid pga de erfaringene jeg har.

Jeg håper at min historie kan være en trøst og oppmuntring for deg.

Stor, varme klemmer fra mor til 2englebarn

Hei Agne

Jeg tror mange av oss har det slik som deg. Livet ligger liksom på vent slik at vi kan stake ut kursen videre når vi blir gravid. Etter som månedene går er det nok vanskelig å være like spent ved ikm. Likevell kan jeg ikke la være å drømme om hvor deilig det er med en liten baby. Du skal se vi blir premiert for vår utholdenhet snart.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...