Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Er det noen som har ammet med proteser, og vet hvordan puppene blir etter amming?? Samtidig lurer jeg på om brystvortene minsker igjen?? De dekker jo hele brystet jo:) Altså hele det brune...
Silje_33 Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Jeg vet ikke noe om proteser, men har hørt at det går fint, men at det kan sprenge litt den første tiden. Brystvortene mine minsket ikke. Jeg tror ikke de gjør det, men den mørke fargen forsvinner og blir normal igjen. Ihvertfall på mine. Det tok tid, men de bleknet igjen.
Salvadora Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Vet ikke noe om proteser, men vortene mine minsket og fikk samme farge som før. Nå er de større og mørkere igjen... Kanskje det er litt forskjellig??
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Det går kjempefint. Har ammet to barn uten problem. De blei som før etter amming, kanskje litt mer hengete, men ser flott ut.
Gjest Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 Ei venninne av meg har proteser. FØrste barnet fikk hun bare til å amme i 3 mndr, men den nye gutten har hun masse melk til. Puppene hennes ble helt fine igjen etter barn nr 1 i allefall, men da ammet hun jo ikke så lenge. Som alle andre pupper, så vil de nok bli litt mindre elastiske ettersom huden har vært utvidet mm.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 Jeg har poteser, (høres litt finere ut enn silikon, hehe...) og puppene mine er så godt som lik igjen, areola er i hvert fall tilbake til normalen:-) (Det brune) Litt mykere bryster liksom, det er vel den eneste forandringen. Jeg klarte fint å amme men det var vondt husker jeg! Måtte bite tennene sammen hver gang jeg skulle amme... Men hadde mye vondt i puppene under graviditeten også. Kanskje det har noen sammenheng.. (Har alltid hatt ganske ømme bryster, har ikke likt å bli 'knadd' på de heller, under sex og sånn...) Måtte slutte å amme etter 2 mnd, men det var ikke pga potesene, men at kanalene var for trang og babyen var for bedagelig til å gidde å suge... Denne gangen har jeg ikke hatt noe særlig vondt, men de er ikke blitt noe større heller. Er nesten redd for at jeg ikke har produsert melk denne gang jeg! Men vet at det ikke går an, så håper det går bra, og at jeg kan amme så lenge jeg vil:-) Er veldig positivt innstilt at det kommer til å gå bra:-) Masse lykke til med ammngen, kommer nok til å gå helt fint! Ønsker å være anonym nå, syntes dette er litt for personlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå