Gå til innhold

Hva skal barnet hete? Er det noen som har et godt forslag navn?

Anbefalte innlegg

Vi venter mest trolig ei jente denne gangen, og da trenger vi et jente navn. Vi tenker hardt på Mia, men er ennå litt usikre. Er det noen som har et forslag til jentenavn og gjerne et guttenavn. Det bør helst klinge sammen med Sigurd, for det heter sønnen.

Fortsetter under...

Hei du! jeg synes dere burde gå for Mia jeg, det er nydelig :o) ellers så er Lina, Mathea og Elise/Elisa også fine navn.......

Gutten vår skal hete Elias eller Sofian, andre fine guttenavn er Aron, Leon, Sebastian.......

Annonse

Vanskelig det med navn, ja....

Sigurd er jo et helnorsk navn, så det burde jo kanskje være noe i samme duren?

Synes Mia er veldig fint, jeg også:0)

Ellers er det jo mange fine norske jentenavn:

Selma & Sigurd

Johanna & Sigurd

Anna & Sigurd

Silje & Sigurd

Ella & Sigurd

Jenny & Sigurd

Jeg liker IKKE typisk norske navn hvertfall...Ida,Norra,Ingrid osv..

Navnet må være internasjonalt samtidig som det er lett og utale det her i Norge:-)

vår lille jente skal hette "Christina" det er nydelig og tidløst!:-)....ellrs. var både Isabella,Celina,Angelica,Jessica,Andrea,Daniella og Maddeleine andre alternativer for meg da!

Annonse

hm.. egentlig så er det litt artig med navn.. smaken er liksom så forskjellig hos folk ;)

Mia er jo veldig søtt, men mia elise synes ikke jeg er så pent.. men det er kanskje fordi jeg ikke synes elise navnet er så pent...

Mathea er jo også veldig nydelig... ;)

Heihei...

Nei dette med navn er ikke lett, og det er jo også svært forskjellig smak hver enkelt har.

Hvis vi får jente, så er vi nesten sikker på at det blir Anette.

Jeg personlig synes nå at Sigurd og Anette klinger fint, men det er nå bare meg i et nøtteskall da...

Tusen takk for mange fine forslag jenter:o) Det er så rart med det, men jeg kjenner noen som heter det og det og mannen noen andre som heter noe annet, og begge har noen negative opplevelser med disse personene som heter de navna vi synes er fine. Vi blir jo aldri enige:o) Men vi faller hele tiden tilbake til Mia. Har nok bestemt oss for det tror jeg. Vi har tenkt alvorlig på Silje da, ofr det hadde jo vært litt artig (Silje og Sigurd med reiseprogrammet de hadde:o)) Men plutselig huska vi ei som vi bare ikke klarer noen av oss, som heter det. Men det blir nok Mia:o)

Jeg vet ikke kjønn enda da,så om det er gutt skal han hete Tobias og om det er jente skal hun hete Silje Emilie. (selv har jeg enkeltnavn og synes det er kjett,mens min sambo har dobbeltnavn og nekter å bruke begge,så vi har kompromissert litt på kjønn og sånn :P )

Hvis jeg får en datter skal hun hete leah aurora eller amaria. Hvis det blir gutt, leon, men skulle gjerne hatt et navn til som passer sammen med amaria og leon. vil at mine barn skal ha to navn. Det har ikke jeg og det irriterer meg grønt:) + at de får to etternavn så det kan ikke bli for lange navn heller. hm... ikke lett det her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...