Gå til innhold

el-test som graviditetstest

Anbefalte innlegg

leste på Pernille info siden at man kunne bruke el-tester som graviditetstester (selv om d ikke var helt å anbefale, siden den gav positiv både på el og graviditet)

men er d noen som har erfaring fra dette..??

Har så mange el-tester liggende, så tenkte kanskje å bruke en slik... burde fått tanta rundt disse dager... er så nusjerrig;) men vil ikke "kaste bort" en graviditetstest før d er nødvendig liksom;) koster liksom litt penger..;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5749786-el-test-som-graviditetstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har prøvd det. Vanligvis blir el-testene mine postive først etter en stund når jeg har el og bare like sterk som kontrollstreken. Da jeg misstenkte at jeg kunne være gravid sist tok jeg en el-test og dem ble positiv med en gang og mye sterkere og bredere enn jeg noensinne har sett før! Fikk bekreftet med grav-test dagen etterpå. Lykke til da! :-)

Annonse

det kan godt hende den er negativ idag og positiv imorgen. Men den er nok positiv imorgen uansett :) Du har jo to.. og hvis du vet at det "ikke betyr noe" hvis den er negativ, så... hvis du blir stressa av det, er det et annet spm :) Men tenk så fint det er hvis den er positiv?? Kommer du ikke til å lure like mye hvis du ikke tester, som hvis du tester og den er negativ?? Jeg ville testet, men det er meg... du har jo to tester!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...