Gå til innhold

Er det normalt med store smerter? Kjennes som menstrasjon!!

Storebror07=Lillebror-juli11

Anbefalte innlegg

Da var første runde vunnet! Testen var positiv, men nå kommer bekymringene!! Jeg har konstante smerter i livmoren og lurer på om dette i det hele tatt er noe å bekymre seg over... har lest litt på nett, men noen sier det kan være SA mens andre sier det er livmoren som utvider seg... Er det normalt å ha "mensverk" den første tiden?!

Gleder meg til å ta del i forum og dele erfaringer med dere alle!!! Jeg vil nok bruke deres erfaringer mye gjennom tiden!! ;-)

Kooos og BIM-klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

vet ikke hvor langt du er på vei, men jeg er 5+4 i dag, og har hatt en del små knip.. dette skal visst være normalt... emn det har liksom ikke vært uutholdelig på noen måte...

du kan jo evnt ta det opp med legen din, bare for sikkerhets skyld... men tror ikke du har noe å bekymre deg for;)

lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Aner ikke hvor langt jeg er på vei. Testet positivt for første gang i dag og har ikke vært i kontakt med legen enda. legen har ferie og har ikke time før 9. august... Håper det ikke er noe skummelt...

Har aldri hatt spire i magen før så jeg kjenner kanskje ekstra godt etter! :)

Lykke til du også! For alt jeg vet kan vi være like langt på vei.. har hatt symptomer lenge! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jah ikke sant:)

hvis du vet sånn ca når din siste mens sin første dag var så kan du finne ut termin og hvor langt du er på vei på babyverden.no:) greit å bare ha en liten "veileder":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne visst når siste menstruasjon var :) Problemet er at jeg fjernet p-stav 9. juni og siden har jeg ikke hatt mensen... ;) Derfor er jeg ekstra ivrig etter å komme meg til lege! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer med spire i magen=)

Det er helt vanlig å ha menssmerter i begynnelsen, det er bare livmoren som vokser. Jeg hadde så sterke smerter at jeg lå strekk ut med min første, men det gikk over rundt uke 5-6.

Jeg har alltid hatt vonde menssmerter, og disse var likedan, så var redd jeg også, men legen beroliget meg=)

Om du vanligvis sliter med menssmerter er det jo en trøst at disse pleier å forsvinne etter fødsel!

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heii!! :)

Tusen takk for et fantastisk beroligende svar!! Det var godt å høre at det går ann å reagere slik som jeg gjør! Venter spent på å komme meg til lege for å få sjekke hvor langt jeg er kommet! Håper jeg snart er kommet over uke 5-6 for det er som å ha full menstrasjon uten blødning!! =)

Takk for lykkeønsker!! Jeg gleder meg enormt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vænnen min!

Sku bare si at alt blir å gå bra, og vi kommer til å få det helt fantastisk!!!

E gledæ me nå såååå sinnsykt til å få ett lite nurk sammen med deg :)

Skal være her for evig for deg pusn min og skal støtte gjennom vår fantastiske reise sammen!!

Elsker deg vennen min.

Hilsen kommende, stolt far :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...