Gå til innhold

Oi, for en matlyst!


Lolita<3prins&prinsesse

Anbefalte innlegg

Jeg spiser hele tia, ikke bare fordi jeg har lyst på mat, men jeg er sulten nesten hele tiden.

Kan spise meg mett og go til middag, og 30 min senere er jeg skrubbsulten igjen.

Skal det være sånn?

Jeg kommer da til å bli kjæmpesvær hvis det skal fortsette sånn! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor langt er du på vei lolita? jeg er 5+4 i dag og kjenner spesielt matlysten om kvelden... :)

har også veldig lavt bltrykk så må spise ofte og lite, ellers blir jeg veldig fort svimmel...

syns det er rart at jeg allerede bgynner å merke tegn som kvalme(brekninger om mårran) stikking i magen, og økt matlys=) hehe...

håper det er normalt da;)

spise å vær gla du;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+4 idag, og spiser og spiser og spiser.... :P

Jeg får spise med god samvittighet da, får håpe jeg forbrenner like fort. =)

 

Fikk mine tegn ganske tidlig jeg, så det er godt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er ganske jevne vi to da:9 tenker på uker og sånn:) greit å ha noen å "sammenligne seg med";)

har du fått temin ? min er den 20 mars=)

har du vært til legen\jm\ul? er første gangs så er litt usikker på alt dette nye:) hehe-

var til legen i dag, bare for å ta bl. prøver, termin, bl.trykk o.l... ellers ikke så mye som ble gjort...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke så langt unna oss! =)

 

Har regnet ut termin til den 21. mars jeg, men har ikke fått den bekreftet fra lege enda.

 

Var hos legen den 11. juli og tok blodprøver å slikt, men skal tilbake den 23. aug. Regner med termin blir mer nøyaktig da.

 

Er førstegangs jeg også, så alt er jo så spennende! =) hehe...

Lurer så på hva det blir.... sånn gutt eller jente... :)

 

Gleder du dg til UL? Det gjør hvertfall jeg! Blir kos å se hvem som holder "helvettet" igang med kroppen min! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja jeg gleder meg kjempe masse, gleder meg også til å komme til jm, syns ikke legen virka så veldig inne med graviditet o.l... så fikk liksom ikke svar på de spm som jeg lurte på... jm er mer inne på det tror jeg:)

føler meg såå oppblåst, og kroppen kjennes ikke ut som "normal" hehe... det værste til nå er kvalmen og at jeg brekker meg om mårran.. hehe... maten "vokser" i munnen min... hehe...

jeg ble faktisk spådd at jeg skulle få baby i mars 07 og at jeg skulle få en jente... det første har stemt så gjenstår det å se hva det blir. for meg er det ikke nøye... har allerede arva masse gutte-baby klær fra en tanta som fikk for 4 mnd siden:) kjempe greit det da, selv om det er tidlig:)

har du fortalt det til noen enda? vi har bare sagt det til mien foreldre... håper bare jeg passerer uke 12 snart, så vi kan fortelle den flotte nyheten:) hehe..

Når det gjelder termin så regnet jeg ut på babyverden: da var jeg 6 uker +4, og en annen termin dato.., men legen sa som sagt noe annet i dag da... hehe tilbake 1 uke;) hihi...

er du gammel da? hvor i landet bor du? selv er jeg 20, samboer er 23 og vi bor i nordland:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tror også jm vet litt mer. =)

Er også veeeldig oppblåst, og går konstant og "holder inne" magen, slik at ingen skal se det... :P

Ble spådd jeg også, men det stemte ikke, men det er jo litt stilig at det stemte på deg da! Blir spennende å se om du får en jente da... =)

 

Jeg er overbevist om at jeg får en gutt. Alle tror det blir gutt. Så er kjempespent. :D

 

Har fortalt det til noe familie, og noen nære venner. Måtte bare dele det med noen! =) hehehe...

Lurer på om jeg også blir satt tilbake da, neste gang.. hmmms... håper ikke det da. Vil heller bli satt fram! =)

 

Jeg er 19 og sambo 21, bor på Helgeland. dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor som sagt i nordland i bodø... (holder på å regne bort=( hehe..

skjønner godt at du måtte dlee det med noen... men samboer holder igjen... (har litt med hans foreldre å gjøre, ikke misforstå, han er kjempe glad for graviditeten:)

Ja jeg tror selv jeg får gutt, for har en slekt hvor det kryr av gutter:) hehe, men tiden vil vise... Jeg håper på ul at jeg også blir satt fram:) hehe... vil komme til 12 uke:) hihi... prøvde dere lenge før det klaffet eller? vi prøvde i 2pp, syns det gikk fort jeg:)

Hvordan reagerte de du fortalte det til? Mine foreldre ble kjempe glade, er litt redd for at enkelte skal synes jeg er for ung siden jeg bare er 20, men tror ikke jeg kommer til å bry meg så mye om hva andre mener... en er jo såå forskjellig... jeg føler meg mye mer voksen enn de som er jevnaldrene med meg:)

går du skole eller jobber du? Jeg skal starte på desentralisert med sped ped, ta en bachelor grad, så det passer godt med å få barn.. (få vært mye hjemme=) få samlinger i året og sånn:)

Alt er så nytt:) hihi--- spennende... artig å bli kjent med en som er ca like gammel som meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nesten sol.... :P

 

Skjønner jo at han holder litt igjen, vi gjør jo det på sett og vis vi også, vil ikke at alle skal vite det når det enda er så usikkert.

Hva om det skulle skje noe liksom? Blir vanskelig å måtte forklare seg til alle da.

Jeg har selv en slekt med bare jenter, bortsett fra 3 onkler. Men jeg bare har det på følelsen at det blir gutt.... Litt usikker på hvorfor men....

:P

Ble gravide i 8 pp vi, så brukte jo en stund. Men vi har ikke hatt det travelt, så ting har bare gått som de har gått. Og neimen satt ikke spiren til slutt!! =)=)

 

Jeg tror nok at vi vil få noen reaksjoner på hvor unge vi er og slikt, men jeg bryr meg ikke. Det passer for oss nå, og det er som du sier, folk er forskjellig, og det må man få lov til å være også. =)

De som vet det, har alle sammen blitt kjempeglade! =) Vi har ikke sagt noe til våre foreldre enda, skal finne en litt artig måte å si det på først. =)

Jeg holder på med fagbrevet nå jeg. Har et år igjen som lærling, så det er jo en kombinasjon mellom studie og jobb. =)

 

Har du msn?

Hadde vært greit å snakke der i stede for forum, det tar jo så lang tid. =)

Jeg vil helst ikke legge ut min msn-adresse, så hvis du vil, så gjør gjerne det.

Vi får finne en løsning på det hvis ikke du heller vil det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare rett innom og ser her jeg.. men kjente meg sånn igjen når jeg leste innlegget ditt..

Jeg var ihjel sulten hele tiden, og når sulten meldte seg måtte jeg spise innen 5 min ellers så ble jeg dårlig..

Tror aldri jeg har spist så mye i hele mitt liv!!

Jeg har 5 uker igjen og har lagt på meg 10 kg.. Har egentlig bare mage, så det er ikke sikkert du blir stor for det..

Kos deg med maten du, lag gode middager, og herlige desserter:)

Og ellers ha lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lagt deg til nå, adressen min begynner på l og slutter på e, hvis det er flere som har lagt deg til. =)

Snakkes der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn er det. Kjenner jeg blir litt kvalm når jeg ikke spiser.. :P

Men 10 kg er jo ikke mye det? Kan jo være det går "rett igjennom" kroppen....?

 

Får håpe jeg ikke blir supersvær hvertfall!

Tusen takk for svar, skal faktisk gå å lage meg mat nå jeg! =)

 

Lykke til videre (det lille du har igjen) og lykke til meg fødsel og baby! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har visst av en eller annen merkelig grunn problemer med påloggging til msn i kveld. skal få fixet det så fort som mulig hehe... gubben kommer hjem snart så ahn får se på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja når vi snakker om mat, så har jeg akkurat laget bernaise med potetbåter som er stekt i ovnen... masse ketchup:) nam nam...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat det samme problemet!spiser,og spiser, og spiser....og blir aldri mett og fornøyd!:)

om jeg spiser en stor middags porsjon,så er jeg like sulten igjen etter max 2 timer. og da kan jeg stappe i meg en stor porsjon igjen!og det samme opp og opp igjen....

kjenner jeg blir litt redd meg selv, for jeg kan jo ikke fortsette med dette hvor lenge det er, for da kommer jeg til å legge på meg minst 30 kg!!!! er i uke 10+5 idag....håper det går over etter hvert!

hvis ikke må jeg begynne å spise MASSE frukt og grønnsaker istedet!

føler meg veldig hjelpesløs overfor all behovet for matinntak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...