Gå til innhold

Våkner stadig om natta - uvane eller ??

Anbefalte innlegg

Hei jenter, snuppa mi er vel 5 mnd og supersøt :) stolt mamma til første babyen min. Ho har vore ein engel om natta fram til ho var rundt 3.5 mnd - no varierar det ganske kraftig. Blir så frustrert over å sprette opp 3 ganger kvar natt for å proppe smokken + at ho vil ha mat ein gang eller 2 - blir lite natt av dette!

Andre som har det sånn? Skal dere prøve skrikemetoden? Eg skal sove i anna soverom i natt - så eg får sover litt skikkelig - håper på ei litt roligare natt!

Virker som en del babyer blir meir urolige om natta rundt 4 - 5 mnd - trudde alt skulle bli enklare med tida eg!! jaja...

blir glad for delte erfaringer!

Fortsetter under...

nå er min litt mindre snart 3 mnd, men han har sovet fra ni om kvelden til 7 neste morgen uten å våkne i ca 4-5 uker nå,men nå har han pluttselig begynt å våkne sånn rundt 3-4 tiden og jeg må opp å dytte inn smokken 2-3 ganger. vet ikke om det er uvane,men orker ikke noe skriking midt på natta, regner med at det blir bedre når han begynner med grøt på kvelden så stresser ikke noe med det enda iallefall.

Det kan jo hende det er tenner som er på vei hos lillejenta di eller så har de vel peroider hvor de er mer urolige.

Har en gutt på 9 mnd, og alt jeg kan si er at søvnvanene går i perioder. Veldig! Ville ventet m skrikemetoden til etter 6 mnd og når natt-amming nesten har opphørt. Du vet jo aldri om gråten betyr mat eller kos. Legg flere smokker i sengen, så kansje hun får tak i en selv etter hvert? Så slipper du å løpe:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...