Gjest Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Har fått time i uke 33+3 , vet det kan bli dårlig bilder, men har såå lyst å se den lille..-) Har noen av dere vært så sent ? Takk for svar
mamma til 2 i august Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 jeg var i uke 32, og da sa de at det var helt greit, men jeg var litt uheldig, lillegutt lå med ansiktet trykt inn i morkaka hele tiden så det var umulig å få sett noe som helst! Så armer og bein da, så fikk vi jo vekta og informasjon om at alt var fint, vokst sammen som det skulle, alle hjerteklaffer på plass, ingen unormaliteter! Bare det var jo svært beroligende. det er ikke alt slikt de kan se på ordinær ul i uke18-19.Terminen ble anslått til en uke før ordinær ul term. (Det tar de ikke hensyn til altså,men det er jo kjekt å vite for en selv) 3d ul anbefales, men bli ikke for skuffet hvis du ikke ser så mye.
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Takk for svar. og ja det viktigste for meg er å se til at det er bra med den lille, spennende !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå