Gå til innhold

3 dager til IKM og tempen stiger...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

du kan ikke legg ut adressen til siden din sånn at vi kan se kurven din da? Tempen stiger dagen etter el og holder seg på et høyere nivå. Det er sånn man ser at man har el.. ellers kan man ha en dip mellom 7 og 10 dpo eller et til temphopp i samme perioden. Det er tegn på graviditet, men ikke sikkert, og man kan også være gravid uten å ha en kurve som ser sånn ut.. Hvis tempen holder seg høy mer enn 18 dager etter el er det et tegn på graviditet, men de fleste tester vel normalt før det dersom de ikke vet at de har lang lutealfase. Hvis det er første periode du temper vet du vel egentlig ikke når ikm er? Eller? Det er ikke sikkert lutealfasen din er på 14 dager.. Ellers synker somregel ikke min temp før ikm eller dagen før.. dagenefør det stiger den ofte fremdeles, så det er kanskje litt tidlig å si noe? Ville vært enklere dersom vi kunne se charten din :) Det ligger et innlegg med adressene til mange her som bruker ff, der i blandt meg. Du kan jo skrive deg på der?

Annonse

men du vet at det er normalt å ha en lutealfase på mellom 10 og 17 dager? så det kan være du bare har lenger lutealfse.. Men jeg synes som sakt tempen stiger mye, så jeg ville vært positiv :) hvorfor har du ikke charten vist i celcius? temper du i farenheit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...