Gjest Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 Fant ikke tråden jeg svarte på her om dagen, så lager en ny... (igjen) Ble plutselig usikker på nicket til snart en liten.. men regner med hun/du vet hva jeg mener.. :-) Gled deg til Danmark, noe vel varmt nå. Men man skal ikke klage da. Vi kom til en nydelig plass, så vi har bare nytt livet og tatt det med ro. Dere er kommet lengre enn meg i handlingen begge to da.. hehe.. jeg har fått vogna på plass og noen få plagg jeg.. Må vel begynne å satse på mer shopping mot høsten. Formen er ikke akkurat stabil, så shoppingen vi liksom skulle ta i dag, den ble ikke helt som planlagt. Ble mer prøvesitting av alle benkene på senteret vi var innom... Svigermor har fått tak i babykurv fikk vi vite, så nå skal hun sy utstyr til denne. Gleder meg masse til å se den ferdig. Syns babykurvene er så søte, men vi bestemte at vi ikke ville ha det, fordi det var så dyrt. Og de kan brukes så kort, men når svigers har oppdrevet en så... fint med overmoden bestemor.. hehe Ul'en var kjempebillig ja, det var helt utrolig. Han var ikke helt privat og fikk noe tilskudd, derfor var han så billig for gravide. Tenkte å rote litt rundt å se om det fantes noe slikt på Lillehammer også. Er helt sikkert ikke det, men verdt et forsøk da. Ellers skal vi hvertfall tilbake til han i oktober/november. Nå har jeg endelig fått mekt meg til å finne ut UL ordinær også, den 3108 skal vi dit. :-) Forresten jeg var 12+6 da vi var nå. Snart.e.l: kan jo hende de skrur deg litt frem? Eller meg tilbake.. hehe... Iselin fikk jo en hel uke frem, om jeg husker rett da? Nei, får tute tilbake til JB. Snakkes da jenter.. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5749010-iselin79-og-snart-en-liten-en/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #2 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei! Har ikke så god tid på pcn idag, og i morgen tidlig reiser jeg, så jeg får svare litt bedre på inlegget når jeg kommer tilbake:-) Ville ønske dere noen fine dager fremover, så er jeg tilbake om et par uker tenker jeg. Ikke glem meg helt da;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5749010-iselin79-og-snart-en-liten-en/#findComment-5750363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå