Gå til innhold

Da har jeg bestilt time for alternativ behandling!!!

Anbefalte innlegg

Ringte litt rundt, og var ikke mange akupunktører i Bergen som hadde erfaring med barnløshet nei...synes det er kjekt de sier fra da :-) Men så ringte jeg en klinikk og der bruker de en kombinasjon av fotsone terapi og akupunktur til barnløse. Så skal først ta fotsone...og så begynner de med akupunktur senere. Høres bra ut :-) De var dyre da, dyrere enn de andre, men bare 100kr så det er vel spiren min verdt? Fikk ikke komme før neste syklus da, de vil ikke behandle meg etter el i tilfelle jeg er gravid. Så skal 17 august!! Både gruer og gleder meg :-)

Fortsetter under...

Nei, 100 kr dyrere enn de andre jeg har sett avetert, men de har ikke erfaring med barnløshet da... Jeg skal på ABC klinikken i Olav Kyrres gate..sjekke hjemmesiden deres :-) De har alt! Håper de er flinke :-)

Annonse

Lykke til da Kirsty!

Spennende å høre hva du synes om fotsoneterapien når du har prøvd det. Jeg har fått EL-slim og fruktbar tapp rekordtidlig i syklus, så håper det ikke er 'lure-EL' som er underveis. Prøvde EL-test for noen dager siden, og den hadde ingen synlig test-strek. Men i dag kom det faktisk opp en svak test-strek. Ikke positiv test da, men det nærmer seg da!

Spennende. Har selv tatt det samme skrittet. Startet for ett par mnd siden hos en naturterapaut som har sitt spesialområde innenfor barnløshet. Jeg får nåler og homeopat-medisiner (var det riktig skrevet da?) ...så nå går jeg bare og venter. Uansett, lykke til :o)

Annonse

Håper du slipper å gå til behandling...hadde ikke du signert på at tr ikke fikk komme mer???

Klaffer det ikke denne så skal du se at alternativt gjør susen!!!

Lykke tilm håper likevel at du slipper å bruke penger på alternativt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...