Gå til innhold

August: jaja...


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Termin i dag, og jeg tror egentlig jeg konverterer til denne klubben, m mindre noe drastisk skjer..

Noen som har tenkt på/blitt testa for/har meninger om denne streptokokkB-testen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du :-) Og velkommen hit ;-)

Enda noen dager igjen av juli, og ting kan gå fort så - kanskje, kanskje blir det julibaby på deg? :-)

Jeg var på kontroll hos lege i går, og da ba jeg om å få tatt en slik prøve. Det var helt ok for han, og var unnagjort på et øyeblikk. Jeg tenker egentlig ikke så mye på det, men synes det er betryggende å ha tatt den, så vet jeg jo om jeg har den eller ikke. Slapper mer av nå enn hvis jeg skulle gå i fødsel uten å vite noe om den.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei er testa og har disse basseluskene.

har igrunn slått meg til ro m at d nå, etter all mediadekning, ikke er et tryggere tidspunkt å føde på! ei ble testa på 1 kontroll ei var på, og fikk god informasjon om hva slags tiltak som blir gjort på sykehuset under fødsel...

stresser ikke ang d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korleis tar dei testen? blodprøve? får de svar med ein gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet meg på onsdag, for å være sikker... Hadde streptokokk B når jeg fødet sist, så... Har testet før i dette svangerskapet også, men det var i mai. VIlle ta en ny test nå bare for å vite hvordan jeg nå ligger an.

Testen er gynekologisk, de tar en q-tips inn i kjeden og er over på 2 sek! Så må prøven sendes til dyrking og det tar 2 dager. Da går det an å ringe å få svar. (Glemte faktisk å ringe i går, så jeg skal ringe på mandag å høre om det er oppblomstring hos meg, eller ei.

 

Lykke til med fødsel, det kan hende det blir juli barn enda, vettu ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...